-
15.6.2017 od Dexxteer
Celou cestu cca. 1120km ok a tento týden to začalo, cca pul hodiny po nastartovaní úplně bez problému a pak zastavím na křižovatce na červenou, skočí zelená, jedna, rozjezd, dvě, přidat plyn ujedu cca. 10- 20 metrů a najednou to umře až do zastavení (prostě jede, jede a najednou to vypne, jako bych otočil klíčem). Jak to zastaví čerpadlo tahá normálně benzín, nakopnu, a jede to dal úplně normálně, dokud zase někde nezastavím na volnoběh... rozjedu a ten samy scénář....
Druhý den sednu, nastartuju, a normálně jede půl hodiny cca. až třičtvrtě hodiny, a pak zase, někde zastavím a stejný scénářco myslíte.... Dík za každý tip jsem trochu zoufalý.
Je divné že to takovou dobu, když je studený motor jede normálně, mohu podřazovat, předjíždět, vše ok táhne jede bez cuknutí. a cca po 45 minutách najednou tohle, a blbne to dokud nezaparkuju a dokud to nevychladne. Pak zas ta cca. 45 minutovka ok a zase problém.Doplněno:
16.6.2017 od Dexxteer
-
16.6.2017 od Lumen
Zni to jako spatne cerpadlo,ale tezko rict na dalku...
Doplněno:
Ahoj, no je divné, že za studena to nedělá a pak až po takové době to začne a pak už to dělá pořád, ale jen jak zastavím a je tam volnoběh, rozjedu se ujedu cca. 10-20 metrů a normálně jak bych vypnul klíč, ale jak zastavím, normálně si mezitím čerpadlo tahá benzin (jde to slyšet, má to vstřikování) a normálně to hned nastartuje a jede. zase dokud nezastavím, ano když dám plný kotel, tak to má tendenci občas cuknout, ale nijak pravidelně. No problém je že jsem teď z motorkou více jak 1000km od domova
16.6.2017 od Dexxteer
-
16.6.2017 od 8314
Zkus nastavit vyšší otáčky volnoběhu. Možná čidlo polohy kliky, ale jen spekulace.
Doplněno:
Ahoj, otáčky jsem zkoušel a nic, prostě divné je, že to jede dokud se to pořádně nezahřeje, a pak z ničeho nic to začne.
16.6.2017 od Dexxteer
Co chcípák, párkrát bych ho přepnul.
16.6.2017 od 8314
-
17.6.2017 od Dřík
Podívej se ba baterku... Toto dost rády dělají uvolněný kabely...
Doplněno:
Čidla by Ti rozsvítilo EFI ... Teda měla by...
19.6.2017 od Dřík
ne ne, vše ok. Na kabely moc pravidelné a stále za stejných podmínek. Dnes jsme to rozebrali na parkovišti a vidím to na čidlo tlaku vzduchu, nebo čidlo na klapkách vstřikování.
18.6.2017 od Dexxteer
-
18.6.2017 od eliasek
Zkus se podívat na čidlo neutrálu a nebo změřit čerpadlo paliv
ové
Doplněno:
Vypadá to na nejaké čidlo, nejspíš něco se vzduchem. Dělalo jak jsem zastavil na neutrál na červenou, nebo prostě někde na neutrál. Ale jak jsem na tom semafóru prostě vypnul zapalovaní a na zelenou znovu nastartoval tak to nezdechlo a jelo to úplně nornálně.
18.6.2017 od Dexxteer
-
16.6.2017 od pistapista31
neblbne ti sitič ?
Doplněno:
KAWASAKI VULCAN 900 VN900B CLASSIC Temperature Temp. Sensor Sending Unit
20.6.2017 od pistapista31
KAWASAKI VULCAN 900 VN900C CUSTOM MAP Snímač hmotnostního vzduchu
20.6.2017 od pistapista31
KAWASAKI VULCAN 900 VN900C CUSTOM MAP Mass Air Sensor
20.6.2017 od pistapista31
KAWASAKI VN900C VN900 C VULCAN THROTTLE POSITION SENSOR (KAWASAKI VN900C VN900 C VENKOVNÍ SNÍMAČ POLOHY HLADINY)
20.6.2017 od pistapista31
tak ked je to automatika tak musi z nieco brat info , nejaky senzor teploty
20.6.2017 od pistapista31
Vše automatika.
18.6.2017 od Dexxteer
Ne ne dnes jsme to rozebrali i čerpadlo, jako od výroby i filtry
18.6.2017 od Dexxteer
na tom videu sa uz blizi k rezerve alebo uz je rezerva ? prepni na rezervu
16.6.2017 od pistapista31
palivovy filter
16.6.2017 od pistapista31