-
18.10.2017 od ja.janos
Čus potřeboval bych se dozvědět po kolika km se má vyměnit motorový olej,dáváte polosyntetiku?diky za odpověd
Ještě se musim přiznat,že jsem na k100 1984 jezdil 3000km bez aditiv co se tak mohlo pokazit?pak jsem najel ješte dva tisíce a vypadá to zatim ok mějte se Honza
-
19.10.2017 od kilix
začni tým, že si stiahneš a prečítaš manuál k svojej moto:
manuály
polosyntetika/syntetika sú len marketingové žvásty, dívaj sa na na API a JASO špecifikácie. V manuáli vidím API SE alebo API SF, takže nalej tam kľudne hociktorý z dnešných olejov, všetky vysoko prekračujú API SF.
Čo sa týka viskozity, tak máš tam túto tabuľku, tak si vyber:
A aké aditíva??? To myslíš tie sračky ako ceramizer alebo podobné zázračné mastičky Horsta Fuchsa?Doplněno:
tvrdi my,že mám přilívat "olovo"prý to nemá tvrzený sedla jinak díky za odpověd
21.10.2017 od ja.janos
-
19.10.2017 od Slávek-TDM
K100 je v podstate 30 let starej automobilovej motor nalezato. Staci jakejkoliv beznej autovej olej, protoze spojka je sucha a az za motorem. Vymenit staci jednou rocne nebo 10 tisic km a je to naprosto v poradku. Tenhle motor najede s prehledem ctvrt milionu kilometru. Chvili jsem ji mel od kamarada, porad ji ma....
A co se tyce aditiv, vykasli se na ne. Tankuj beznej natural BA95, jednou za par let vymen palivovej filtr a uzivej si jizdu na cihle.
Par udaju z DB:
Gabelöl pro Holm:
330 ML SAE 5W
Motoröl ohne Filter:
3,5 L SAE 20W-50
Motoröl mit Filter:
3,75 L MIN. API SF
Getriebeöl:
850 ML SAE 90 GL-5
Bremsflüssigkeit:
DOT 4
Endantriebsöl:
260 ML SAE 90 GL-5
Betriebsstoff:
22,0 LITER
Kühlflüssigkeit:
3,2 LITERDoplněno:
tvrdi my,že mám přilívat "olovo"prý to nemá tvrzený sedla jinak díky za odpověd
21.10.2017 od ja.janos