-
29.4.2018 od pyskutek
zdravím, namontoval jsem na Kawasaki KLE500 (r. v. 2003) přední padáky a když uberu rychle plyn, ozve se takové kovové klepání. Při montáži jsem měnil dle návodu oba šrouby, které drží motor, dotaženo je to na maximum. Nějaká rada nebo tyto zkušenosti? Děkuji
Doplněno:
EDIT: Řešení bylo celkem jednoduché - zadní šroub je místo 15ky 17ka (v montážní sadě) + je tam navíc 5 mm držák rámu a 5 mm podložka. V kombinaci s volnějším (a v mém případě ojetějším) řetězem při brždění motorem řetěz nadbíhá nahoru a klepe o ten šroub, který má větší hlavu a zároveň je o 10 mm vystrčen ven oproti originálu :) Řešení: podložka ven, zkráti šroub. Nechápu, proč výrobce nedá dozadu taky imbus když je vepředu, pak by ta hlava nebyla tak velká. Díky všem
1.5.2018 od pyskutek
-
29.4.2018 od Kluzon
Zkus ty šrouby znova povolit a utáhnout. Asi se to kříží a rezonuje(klepe).
-
29.4.2018 od dadanek1999
Taky mi v tom takhle neco rezonuje. Neco po montazi padaku, neco po montazi drzaku navigace atd., proste vzdy neco. Neco klepe v motoru a tak, je to jak pojizdny zelezarstvi Pritom vse je mechanicky v poradku, tak uz to neresim. Nelamal bych si s tim hlavu.
-
29.4.2018 od pistapista31
daj na sroby este nejake gumove podložký , na sroby lepidlo a bude bez klepania
-
29.4.2018 od Simitom
Jak je psáno výše, pořád se něco klepe a ozývá. U mě je to jednou výfuk, jednou něco pod přístrojovkou. Průběžně kontrolovat všechny šrouby je asi jediné co můžu doporučit.