-
7.9.2015 od kchrz
Zdravím,
chtěl bych poradilt. Plánuji po letech vyměnit svůj 650 V-Strom za nějaké silnější vestovní enduro a rozhodl jsem se pro 1150GS (snad dobrá volba).
Ale mám pár dotazů, zkoušel jsem všemožně googlovat, ale informace se dost různí.
- Jaká nejnižší výška sedla se dá nastavit? V-Strom je na 820mm a to mám jen tak tak, stojím na špičkách.
- Jaká je skutečná hmotnost motocyklu? Někde jsem našel 253kg, někde píší 232kg,
- Poslední model byl 2003, dvousvíčka a s ABS?
Díky
-
7.9.2015 od Slávek-TDM
GSo se delalo opravdu do roku 2003, s vyjimkou verze Adventure, ktera se delala jeste asi dva roky vedle jiz nove R1200GS.
Vyska sedla je v nejnizsi poloze 84cm, od roku 2002 se dvema svickami. ABS s posilovacem bylo za priplatek.
Plne natankovano bez doplnku a se standardni nadrzi a ABS ma monstroznich 264kg. Mel jsem ho rok a slo do sveta. Sice bych na nem prodelal opravdu malo kdybych si ho byval nechal a prodal az ted, ale ta vaha mi nejak nesedela - ikdyz mam 192cm a metrak na vaze. Teziste je sice nizko, ale kdyz mas s motorkou manipulovat, je to jako tlacit trabantaDoplněno:
Tak jeste upresnuju, brzdy s ABS a posilovacem se montovaly od roku 2002 (za priplatek). Maji jinej tvar brzdicu a je na nich napsano BMW. ABS za priplatek ale bez posilovace se montovaly jen do roku 2001.
Dvousvicka (gumova krytka je jen do pulky ventildeklu a ma na konci takovej tvar kapky) je az od roku 2003. Od roku 2004 uz byly ve vyrobe JEN verze 1150 Adventure (a samozrejme standard 1200GS).8.9.2015 od Slávek-TDM
-
7.9.2015 od thajpan
Ahoj, 1150tku mám rok a půl. Je to brutální cestovní stroj, kterej pořád jede a jede, umí to v zatáčkach, prudkých, ve velký rychlosti i malý rychlosti. Dá se s tím dát slalom, projet to lesem. Dá se s tím jet 150 po dálnici. Je to těžká a přitom obratná mašina. Má to telelever a paralever. Ve spojení s ABS je to velká jistota a odpustí to i lecjakou chybu jezdce.
Sedlo má 2 pevné polohy - vysoko a o kousek nižší. Nevím jak jsou vysoko, já to dávám na tu nižší a stojím na špičkách, ale není to problém, i když zastavím do kopce, tak se prostě trochu nakloním na levou nohu, pravou přibrzdím a rozjedu se.
Hmotnost je asi těch 230kg suchá. S náplněmi to vyjde na těch 250kg. má to nastavitelný tlak pro přední i zadní tlumič.
Já mám model 2004 a je to jednosvíčka. Tuším že se to v tomhle roce lámalo a pak se začaly dělat 2svíčky. Pro vlastní jízdu to ale stejně nemá vliv a význam to má jen pro startování. Osobně si myslím že je to jedno. Ta mašina nastartuje s dobrou baterkou vždy, prostě se přidá trochu plyn a je to.
Určitě se vyráběla až do roku 2005, ne li déle. Především pak model Adventure, který se lišil hlavně o něco větším obsahem palivové nádrže a dále doplňky - padací rám, prodloužený 6tý stupeň atp.
Pokud bys chtěl vědět něco dál, nahoď dotaz.
Jestli bys měl tu 650 v dobrém stavu, možná bysme se mohli dohodnout na výměně, půjdu na operaci kolene a nevím jestli ten stroj potom zvládnu, chtěl bych něco lehčího pro ježdění i kolem komína. Jak jsem psal, to GS je vysloveně stroj, pro který neni 100km žádná cesta.Doplněno:
Aha, ano, díky.
8.9.2015 od thajpan
jak jsem psal vyse, 2004ky uz byly jen Adventury a dvousvice jsou od roku 2003. Takze ty mas model vyroby 2002, ale prvni registraci v roce 2004. Moje TDMko je vyrobeny 1995, ale v technicaku mam prvni registraci az 8/1998.
8.9.2015 od Slávek-TDM
-
17.11.2015 od Zdenekkkkk
Ahoj. Tak ja merim 180 a nemam problem došlápnout plne oběma nohama i když dam sedacku do vyssi polohy. Mam ale geeso dany hodne do mekka (tim padem je trochu nižší nez na hard), není v tom zadny problem pokud nemas tlumice a pera odbouchany (jezdim solo). Na sedle v dolni poloze doslapl oběma nohama i kamarad o hlavu mensi.
S vahou si hlavu taky nelam je to jen o grifu ( ma teziste posazene hodne dolu). Ja ho do garaze zatlacuji (couvam) přes 2 metrovy najezd lehce do kopce a prah - problémy mi to nedela (mam 87 kilo).
Hodne stesti při vyberu -
29.4.2018 od Simitom
Ahoj. Koupil jsem si GS asi před 3 týdny (přešel jsem z KLE 500) Měřím 183 cm a mám cca 105 kg. Nevím výšku sedla od země, ale začínal jsem na nižší poloze a teď už mám vyšší, protože mám míň zalomená kolena při jízdě a dosáhnu na zem v pohodě. Rozdíl v poloze sedla (dole - nahoře) je podle mě tak 1,5-2 cm. Když pojedeš sám tak motorku v pohodě udržíš i na špičkách a když pojedeš ve dvou tak si motorka ještě sedne takže dosáhneš na zem ještě lépe. Váha motorky je cca 260 kg a manipulaci na místě je úplně v pohodě. Ta váha tam je, to je jasný, ale podle mě nic hroznýho, stačí u toho přemýšlet.
Na Stromu jsem nejel, jen seděl i s manželkou a rozdíl tam je. Strom je nižší, a má o kousek užší sedlo takže pocitově se na místě v sedě líp ovládá. Místa je na GS víc a to hlavně vzadu.
GS je tank - je jedno kolik mu naložíš nebo jestli jedeš v jednom nebo ve dvou. Motorka se chová pořád stejně.