-
9.8.2019 od Locky
Zdravím,
potřeboval bych radu, ohledně ER 5. Aktuálně je cca týden po seřízení ventilů, vyčištění karburátoru apod. Týden zpátky, když sem jí vezl ze servisu, tak všechno v pohodě, krásně jela, držela vše ok.
Ale teď moto cca týden stálo a z nějakého důvodu po chvilce co nastartuje tak chcípne. Nastartuje hned na poprvé, to je všechno v pohodě. Při přidání sytiče chvilu drží v otáčkách, ale po chvilce to spadne a úplně zdechne. Pokud furt přidávám plyn, tak je to v pohodě a drží, ale pak po puštění plynu spadnou otáčky a chcípne. Připadá mi jak kdyby tam na volnoběh nešel benzín, nebo tak něco? Nádrž je plná. Zkoušel sem i nastartovat s PRI a stejné chování.
Prosím o radu zda se někdo nesetkal s podobným problémem. Děkuji
-
9.8.2019 od cuir
pokud ti to nechcipne kdyz drzis plyn a chova se to takto mravne, tak zkus jen zvednout volnobezne otacky.
-
9.8.2019 od Radek156
Jako první bych zkusil "italský servis", tzn. natankovat kvalitní benzín a řádně protáhnout (samozřejmě pokud máš OK olej apod. a při zahřátém motoru) při normální zátěži celým spektrem otáček. Potom bych pokračoval kontrolou - rozborka/sborka mechaniky. Předpokládám, že sytič používáš pouze při startu a pak ho postupně stahuješ, podle toho, jak se zahřívaný motor dovede sám udržet na volnoběhu, to jen pro pořádek. Třeba ti jen správně seřídili kerburátory a teprve teď se chová normálně (osobní zkušenost se ZR7, která po seřízení v sevisu o dost hůře startovala, ale jela jako čert a brala o 1l/100km míň).
Mám ale takové tušení, že při současné a hlavně budoucí kvalitě benzínu, hlavně co se týká jeho přidaných "hodnot" se s tímto druhem závad budeme setkávat čím dál častěji. -
9.9.2019 od Obo67
Protíkající karburátor. Mě se to stalo i po jejich servisu - nové jehly a těsnění. Tekl bordel z nádrže. Vyřešeno sítkovým filtrem