-
9.7.2024 od jamall406
Ahoj řeším problém se vstřikováním DFI na Kawasaki zn1300 na volnoběh jde vytočit do cca 8tisic ale za jízdy nejde přes 5tisic neví někdo na co se podívat nebo co vyzkoušet rok 88
Díky všem za pomoc
Ještě mě napadlo jestli by to nemohly dělat třeba fajfky či kabely
-
10.7.2024 od JiriBN
Důvodu může být mnoho, ale podle popisu bych to viděl na nedostatek benzínu způsobeny buď případným filtrem nebo netesnosti na hadicich za čerpadlem. Měl by jsi změřit tlak benzínu u vstrikovacu a porovnat ho s manuálem.
-
10.7.2024 od dajos
Ahoj, mám stejný názor jako kolega. Vypadá to na nizší systémový tlak paliva.
-
15.7.2024 od Hydropes
Já bych ještě kolegy doplnil o obligátní kontrolu u starších motorek...
bordel v nádrži=> zadělaný vývod z nádrže
kohout jestli naplno otevírá a má dostatečný průtok (u stříkačky nebývá)
odvzdušnění nádrže a víčko
skříplé hadičky
zadělaný palivový filtr