PROFIL MOTORKY

KTM Duke 200 (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Penten
Vloženo 18.7.2015
Aktualizováno 29.9.2015
Zobrazeno 1 780x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Mrštnej maloobjemovej naháč kterej se perfektně hodí pro začínajícího jezdce.

Motorka koupena od FIRMA:Racetool (Praha 4-Hodkovičky)

První dojmy - Motorka je skvěle ovladatelná, má ohromnej výkon, do 7000 otáček jede v klídku, a pak vystřelí jako raketa. Posed je až na hodně tvrdé sedlo pohodlný, ochrana proti větru nic moc. Gumy MRF občas zazlobí, zvláště zadní špatně hledá ztracenou trakci po lehoučkém smyku.

Motorku bych doporučil pro - Pro začínající motorkáře který už za sebou mají zkušenost aspoň na AM, nebo pro kohokoli kdo jezdí ve městě nebo se chce fakt dobře pobavit v zatáčkách. Když se člověk hodně snaží, je to snová motorka. 390 je ještě lepší a člověk se nemusí tolik snažit, zase je dražší. Takže pokud se chcete fakt pobavit a máte na to, jděte do 390tky (to už je ale fakt rošťák pro úplnýho nováčka, ta motorka má pak dost velkej odpich).

Doplňky na motorce - Padací rám, tankbag.

Recenze

Motorka co ohromí svým jedinečným vzhledem, jede pěkně od spodku a žere jen 3 na 100 s nádrží na 10,5 litru. Kotoučovky na obou kolech skvěle brzdí, pneumatiky MRF relativně drží až na občasnou ztrátu trakce při smýknutí zadního kola, kdy se kolo dlouho nechce znova chytit. Skvěle ovladatelná v zatáčkách i při malých rychlostech, i přes malej objem je to strašně zábavná rošťácká motorka s krásně točitelným motorem až do 10500 otáček, který má ale hodně krátké první 4 rychlosti. Podvozek je jednoduše dokonalej, nic bych na něm neměnil. Sedlo je ovšem hodně tvrdý (stejně jako stock gripy na rukou, ty to chce vyměnit), po dvou hodinách z něj hodně bolí půlky, ale nabízí pohodlný způsob posedu i pro osobu jako já, co má 173 čísel a celejma nohama dosáhnu tak akorát na zem. Sedadlo spolujezdce je to samý, s velikostí tak pro supermodelky a dobou jízdy tak maximálně do hodiny, nehledě na ne moc dobrou ochranu proti větru a se spolujezdcem maximálku tak 115 km/h, což se pak člověk na dálnici už bojí. To když jede sám s bradou na bandasce, tak to člověk vytáhne na 137 km/h, jakmile jede víc tak motor zarazí omezovač a jednoduše ho vypne. Úložný prostor je tak akorát na jedno pidinářadí a možná tribitku, víc se toho tam fakt nevejde. Když člověk ale spadne a motorka spadne na bok, je docela velká šance že se ulomí páčka brzy/řadička a to i přes nainstalované padáky. Nakonec musím zmínit ještě skvělej display s milionem funkcí jako na velký drahý motorce. KTM servis ve Vlašimi pro motorku klidně přijede až do Kladna, ceny jsou hodně příznivé a servis kvalitní.

Motorka je skvělá do zatáček, při správných podmínkách s dobrým jezdcem dokáže zatopit i jezdcům na 600cc motorkách, ve městě sedíte vysoko, máte skvělej přehled, zrcátka jsou dobrý a díky skvělé (de)akceleraci není problém se vejít kamkoli. Zvládne i lehčí terén, ale je vidět že na to stavěná prostě není.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
dayw
dayw napsal 25.11.16 v 16:29 9b.

Díky za super recenzi!

Více komentářů



TOPlist