První prskolet s mojima prvníma 1500km, z dálky to vypadá jak velkej motard, z blízka smrdí řve a trochu jede :D
První dojmy - Když jsem se na ni sápal poprvé, tak jsem měl jistý pochybnosti že dosáhnu na zem. Je to vskutku docela vysoká koza, ale posez byl pohodlnej a hlavně to byla fešanda
Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky a lidi co si chtěj nejprv osahat jak se motorka ovládá. V sérii to žádnej ďábel není takže se není čeho bát.
Recenze
Původní plán pořízení skútru v patnácti trochu selhal a to už byl skoro v garáži. Dostala se mi nabídka jet se podívat na něco "trochu jinýho a většího". Derbinka sice stála 3x víc, než byl plánovanej skútr :D ale po ne příliš dlouhým váhání jsme usoudili že tohle asi bude to co bych chtěl a s odstupem času toho rozhodně není třeba litovat, protože je to právě tenhle stroj, co mě zatáh do motorkářskýho světa :) A tak to roku 2010 celý začlo.
Po nějaké době už cestovní rychlost 45 km/h nebyla uplně vyhovující, takže jsme pořídili menší rozetu, jejíž velikost už se nerovnala velikosti létajícího talíře, a frčelo se dál.
Co se delších cest týče, o velikej komfort se nejedná. Sedlo je úzký, pro spolujezdce spíš nouzovka. Horší byly taky vibrace při jízdě na plnej knedlíček, ale to se dá u malýho dvoutaktu očekávat a mělo to i svoje kouzlo :) Co moc kouzlo nemělo byla absence startéru, díky čemuž jsem si prožil nejednu chvilku slávy, když to na křižovatce chcíplo při nedostatku plynu a já musel pracně nakopávat :D
Po roce jsem přesedlal na Varadero a Derbinka se prodala. Její další osud je zde .