Když sem se rozhodoval co dál koupit Z1000 byl jasná volba. Ještě teď si pamatuju, jak nás předjel jeden Zed, když sem se vracel autobusem ze školy v roce 2003 a když sem viděl ty vejfuky, hned sem se zamiloval.
První dojmy - Oproti Hornetovi "brutální" zátah a hlavně v mnohem nižšíh otáčkách, kvůli čemuž sem chtěl litra. No a jinak je to mnohem mohutnější(pro mě dobře měřím 190cm) a ač by to člověk neřekl tak i těch 20Kg navíc oproti Hornetovi je docela znát. I když tam může hrát roli i to, že po zimě sem na Hornetovi najel tak 15km a šel z domu.
Doplňky na motorce - Padáky Rutan, Sedlo DDT s výplní GFH a výhřevem, Ukazatel zařazený rychlosti(Čína), Tlumič řízení, Kufry TopCase+bočáky s držáky vlastní výroby, zásuvka 12V+5V USB, ukazatel napění...
Recenze
Prostě láska na první pohled. Další postřehy se budu snažit nějak doplnit, protože zatím najeto tak 30km(zkušební jízda a cesta na evidenčku) a pak podle času, kterýho moc není. Tak po najetí cca 500km můžu konstatovat, že je to oproti Hornetovi jinej vesmír tahá jak zběsilá a po tom, co se mě podařilo za pomocí tyče a kladiva nastavit předpětí na zadku tak i podvozek je jistější než na Hornetovi. Jako mínus zatím vidím gumovou přední brzdu, ale po dovolený budou pancéřový hadice, tak se to snad zlepší, jinak brzdí dobře. Projevila se mě jedna závada a to "dvoupolohovej" plovák, ukazuje plnou nádrž a pak začne rovnou blikat rezerva, takže až bude čas a prázdná nádrž, budu muset rozdělat a pořešit. No ale s čím mě Japonci opravdu nas**ly je přístup ke svíčkám.
Po sundání nádrže, když sem tahal zásuvku sem se zhrozil. To fakt nemohl vymyslet nikdo při smyslech při výměně svíček vypouštět chladič?? To jako fakt???
Parádní zed..