Spolehlivej neměckej stroj, kterej mě nikdy, nikde nezradil a všem ostatním s51 jsme společně ukázali záda.
První dojmy - Hned při první jízdě, kdy jsem se dokázal rozject sem se pravděpodobně zamiloval. Ten zátah byl něco neskutečnýho oproti nějaký italský babetě, na který jsem jezdil předtím. :-)
Motorku bych doporučil pro - Každýmu do začátku aspoŇ na naučení na první rok nebo nějakýmu bláznovi jako sem já.. :-D
Doplňky na motorce - Přidaná cívka kvůli usměrnění proudu na 12 V - pořád praskali žárovky.. ( ikdyž je to 6v verze.. těžko říct, kde udělal předchozí majitel chybu), fluorescenční pásky, jinej nosič
Recenze
Tuhle střelu jsem podědil po starším bráchovi a to v tom nejlepším stavu.
Na Simírovi jsem nalítal během těch 3-4 let něco přes 8 tisíc km a za tu dobu jsem opravoval nebo měnil minimum věcí. Minimální náklady na opravy, celou dobu ježděno na olej Stihl do motorovejch pil, však simál je jedna velká pila a dá se na něm jezdit celkem řežba .. Svezl jsem se na hodně jinejch simsonech, ale žádnej bez úprav neměl takovej zátah, nešel tolik za plynem ani nejel tolik, jako ten můj..
Jízda ve dvou stála vždycky za to... Díky lehce koplýmu ráfku a trochu hroší váze spolujezdce to vždycky odprásklo pár drátu ve výpletu.. Sralo mě pořád kupovat a měnit dráty, tak sem za pětibábu koupil zánovní ráfek od nějakýho frajera z bazaru. Jinak brždění ve dvou hodněkrát i očima, ikdyž jsem brzdil vždy za včasu
Jízda začla bejt pohodlná až po výměně starýho molitanu a potahu sedačky za novej od čalouníka.. Pak nebyl pro mě problém uject něco okolo 400 km s klukama na našem bláznivým výletě na šumavu a zpět.. Samozřejmě nejeli jsme nikam za hranice, ale pro nás jako mladý kluky to bylo jedno z největších dobrodružství..
Není asi co dodat... Možná jen to, že kdo nezažil, nepochopí. Mám Simsna do teď jako přemisťovadlo po městě nebo občasný zablbnutí někde na polňačce a podobně. Jeho funkci mašiny na výlety a větší dálky nahradila Honda cbr 600f...
Na fichtlu se toho dá najezdit strašně moc, ale záleží jen na tom, jak řidič důvěřuje stroji a v jakym stavu je stroj..
přesně tak ideální pro začátek a základní ovládání motorky
Ja,a simson měl 4 kvalty,to bylo oproti fichtlovi něco.Jenže táta toho kluka od simsona byl mudr,tak mu ho mohl koupit.stal kolem 7-8 tisíc,jestli se nepletu a ještě nebyly k sehnání.Nás děcka muj táta vozil na 250ce.Já pak sehnal 350ku kývačku,to byla palba,holky se vozily,a tak šel pincek z domu.
v roce 1986 jsem měl jawu 21 jako spousta dalších 16ti letých výrostků.ale kamarád měl v tu dobu stejného Simála jako ty.tak nám ho půjčoval. jezdil o dost líp jak pincek.takže 10 b příteli.
tak za Síma máš u mne...kdyby šlo dát 11 b.uff
.."jenom"10 a za to šestikilo HONDA dávám pomyslně 9,5 poněvadž jsem vyrůstal podél VC ČSSR na starém okruhu v Brně.Psal se rok 1979 a mne bylo 7 let...
Dnes nostalgie-skončil jsem v kubatuře se kterou to všechno počalo
Přeji Ti spoustu štastných km bez nehody a...kolama dolů