Vždy jsem si chtěl zkusit co všichni na tom GS mají
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - Předčilo mé očekávání. Na to že to je taková babička z roku 2004 a asi dvakrát objetou zeměkoulí, motor se chová velice ochotně a kultivovaně. Čeká mě na něm nějaká práce, ale nic co by bylo tragické. Jízda na ní vše vynahradí, už od prvního usednutí jsem věděl že jí musím mít!
Motorku bych doporučil pro - Vyšším a silnějším lidem co vlastně sami neví co chtějí :-) je to pecka!
Doplňky na motorce - Už origo je bohatá výbava takže kufry a všechny ty příjemné věci kolem
Recenze
GS jsem si vybral kvůli motoru, o začátcích na Jawách je asi zbytečné se rozepisovat, ale mělo to své kouzlo. Dnes bych se za to liskl že jsem svou Jawu 250 typ 559 panel prodal. Pak pár let pauza, pak japonci čtyřválce , stromek byl takový první krůček k cestování a první dvouvál a krůček ke GS , na žádnou značku či čtyř nebo dvouvál plivat nebudu každá má své. Je fakt že třeba GS a motor boxér je asi to co jsem hledal. Pokud s tím člověk nenajede do města, kde je vše špatně v zácpách stojíš s auty . Je to široké a neohrabané oproti i třeba stromku, to samé platí o spojce hydraulicky ovládaná suchá spojka v kombinaci s kardanem neodpouští. Vše se ztratí když člověk vyjede za hranici města, kdy na to že je to motorka vážící čtvrt tuny tak díky nízkému těžišti jako by všechna váha opadla a je hravější jak kdejaká lehčí motorka i do zatáček, pecka! Terén neplánuji, sem tam polní cesta . Nejsem zastánce toho aby s takouvou motorkou člověk jezdil off , když se chci vyblbnout v bordelu půjčím si krosku.
Tak co se týče jízdních vlastností splnilo mé očekávání, okrsky vypadnout mimo realitu všedních dní. Podvozek bez výtky. Brzdy jsou duální při předku brzdí i zadek a brzdí to perfektně, ale zároveň bolest tohoto ročníku abs a posilovač, mě zatím funguje obojí. Brzdí to peckovně, ale když člověk stojí na místě a potřebuješ to držet na brzdě furt slyšíš jak to pracuje, to není uplně příjemné zvuky motorků pohasínají až světla když brzdíš na volnoběh na místě. Snad mě to nevypeče, ale kdyby se člověk měl všeho bát jezdí na kole
Tak at tady nebásním , cestovní moto s velkým srdíčkem co se jen tak něčeho nezalekne.
No rok se z rokem sešel a GS šlo do světa,vlastně necelý rok najeto dle času asi 5tis a bez závad. Řekl jsem si když už BMW tak proč neskusit ještě víc a ještě většího mastodonta a tak jsem šel do verze adventure
Ahoj.Zjištíš,že být Helmut není tak špatná věc...Hodně srandy a zážitků přeji...