Lehká ,obratná ,spolehlivá ,na denní ježdění.
Motorka koupena od FIRMA:Miloslav Kubálek - Motosalon Beneš - Domluva a koupě jako vždy bez problému.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Jízda snadná a zábavná ,výborná ovladatelnost hned jako doma.
Motorku bych doporučil pro - Koho baví jezdit na motorce v pohodě , zábavně a dlooouho..
Doplňky na motorce - Kufr,blastry,stojan,proužky,prodloužení př.blatníku,větší plexi,botka stojanu,krytka brz.kap.,polepy, zvětšení brzdov plochy pedálu brzdy, padací protektory.
Recenze
Motorka na každý den (povinné ruč 700,- spotřeba 3,5L min. náklady!),která dělá co se po ní chce a neotravuje řidiče ,má malou spotřebu a je skvěle ovladatelná. Koupená na ježdění po nejzapadlejších točitých a rozbitých silničkách na Kokořínsku .Ano nejede ani jako Panigale V4 kterou jsem jel 190 na 2.rychlost a která smaží stehno od motoru, třese zrcátkama a k rozjezdu je třeba dlouho spojkovat ,to u CB nikdy nenajdete ..vše ostatní ano (např .výborný ovladatelný podvozek ,kvalitní motor, dobře dávkovatelné brzdy, dobře řadící převodovku,dig přístrojovku, ABS),ale za její cenu máte více jak 2 motorky CB, a ano je lepší jezdit s manželkou, každý na svojí motorce než v tandemu!
Motor jde vždy na cvrnknutí (velmi tichý startér)kdykoliv teplý -studený má kultivovaný chod, jen v 5000 tis zadrnčí stupačky cca 105 km/h na 6.rychlost .Špičková a snadná ovladatelnost opravdu jako kolo do zatáček nebo necestou k rybníku, otáčení a manipulace do garáže velmi snadná .
Odpružení bere pohodlně nerovnosti např. Kokořínsko mezi vesnicemi.
Spotřeba dlouhodobá 3,9 L dle PC ,ale který ukazuje o 0,5 L více .Dle dotankování plná -plná na 500 km je skutečná spotřeba 3,2 L/100km !
Dobře se ovládá ve stoje stupačkami, řídítka má v lepší poloze než VFR800X ,např. polňačka nebo max . lehký terén (na netu borci předělávají na drsný endura pak jen skoro motor zůstane).
Reakce na změnu zatížení je silnější než u KTM 1290SD GT
Znám větší objemy a dvouválce co mají lépe odladěno.
Převodovka kvalty 2. jede 95km/h na 5. rychlost 150 km/h
Základní plexi v horní polovině odvádí vzduch nad hrudník přímo na přilbu a do ramen. Možná zkusím vyšší ..?S vyšším plexi GIVI je ochrana podstatně lepší a komfortnější. Na dálnici je ideální tempo cca 120km/h , ale lze i 150 km/h kdy točí na šestku 7000ot ,ale stoupne spotřeba na 4,5-5 L na 100km.
Nahoru je mnohdy lepší řadit bez spojky –bez cukání .Neutrál lze dát snadno kdykoliv i začátečník.
Podobně výborně a snadno ovladatelné v zatáčkách je např. BMW F900XR.
Na běžné jezdění je pětistovka lepší než řada NC ,hmotnost ,otáčky-rozsah ,normální velká nádrž. Neštve vás ,když jedete společně s kamarády co jedou na skútrech.
Ne vždy je to o koních ,výkonu a objemu. Vyzkoušejte !Říkám tomu stovková motorka ,jedeš všude 100km/h kopec- ne kopec ,zatáčky -nemusí se brzdit oproti těžším motorkám.
Po pár tisících km mi chybí jen krouťák, hlavně v kopcích, jinak velká spokojenost a spolehlivost. Ideální by byla pětistovka s DCT a otevřená na 45KW.
Porovnání s XL700V je znát větší krouťák a vyšší zdvihy ,ale i hmotnost ,chybějící šestka ,vibrace a ne taková hravost .Asi na Kokořínsko další motorka pro dva..
Test 700 Ténéré s 21 kolem ideální do horšího terénu ,výborný motor CP2 , na silnici není tak hravá ,předek se díky zdvihu hodně potápí ,Bremba vynikající.
Test Africa CRF1100 ATAS je to velký ,velký zdvihy pérování ,moc to nejede (jel jsem předtím MS V4S..) padá do zatáček ,pěkné svezení ,ale čekal jsem víc..
Největší překvapení je X-ADV 2021 s AF ATAS mi neujel na okreskách ,super brzdy ,podvozek a DCT rychle tlačítky -parádní ,jen cena je moooc.
Spolehlivost a jednoduchost:
Servis jen kapaliny, svíčky, pneu ,řetězovka ,aku.
Výměna prasklé žárovky H4 v 40tis km
V 48000km kontrola ventil vůle pouze 2x podložka jinak v toleranci.
Udělána jedna ! svolávačka (těsnění zátky hřídele vahadel) kamarád na Duc Panigale V4 slovy osmnáct svolávaček .. Miluju Ducati!? Miluju RSV4 Factory!!
Naskytla se možnost vyměnit za V-Strom 650XT.
Moto prodáno.
Vzpomínám ... .
Ano CB500X 2013-14 s 17" kolem byla-je ZÁBAVNÁ !
Super motorka pro toho, kdo si nepotrebuje prodluzovat pindu, ale chce pohodlnou moto na jezdeni. Jinak souhlasim s Tebou s x-adv. To je naprosto bozi stroj.
Ano není ,opraveno ,testovány obě varianty !
Pěkně sepsáno , jen na fotce není 1100 ATAS, ale 1100 "malá".
Skvělá recenze a určitě i motorka Ať to jezdí