Italka co má i po letech pořád svůj půvab.
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - Při první jízdě se mi po 6 km zablokovala zadní brzda, takže první odtah. I po tak krátké cestě na mně udělala dojem a koupil jsem ji.
Doplňky na motorce - Padáky, kufry, USB zásuvka.
Recenze
U motorky jsem chtěl 2 válce, chlazení vzduchem, kardan a vyrobeno v Evropě. Proto padla volba na MG Nevadu. Koupil jsem ji s nájezdem 12 tisíc km (2007) po 1 majiteli IT(1955). Delší dobu stála, takže jsem věděl, že to bude chvíli trvat, než bude vše v pořádku. Hned jak jsem ji dovezl domů, tak jsem vyměnil svíčky, všechny oleje, kapaliny a filtry. Asi po měsíci jsem zůstal stát asi 3 km od domova. Při tlačení jsem se pěkně orosil a holka dostala spoustu "krásných" jmen. Příčinou byla prasklá hadička benzínové pumpy. Dal jsem novou, neoriginální, která vydržela 14 dní, takže druhý odtah. V Sušici mi prodali už dobrou hadičku a od té doby mi dělá jen radost. Protože jezdím často s baťůžkem, tak jsem přidal kufry GIVI, do kterých se vejdou obě helmy. Držák kufrů jsem si vyrobil sám. Nosič s opěrkou tam byl, takže o to jednodušší. Podsedlový úložný prostor je velmi malý, tak jsem si z laminátu udělal malý box pod nosič, vejde se tam lékárnička a 2 vesty. Co se týká jízdních vlastností, tak ji považuji za nezáludnou, zatáčí ochotně, v zatáčkách sedí dobře (pneu Dunlop), ještě jsem nechytl podvozkem. Motor je radost poslouchat, jede už od spoda, a když přidám tak jde ochotně do otáček, ideálně mezi 3-5000. U převodovky bych uvítal kratší 1.stupeň a ještě 6, ale je to o zvyku. Zatím nejdelší trasa za den bylo 300 km a celkem to nebolelo. Je to motorka pro pohodovou jízdu a zatím se mi neokoukala a souhlasím s tím, že je to srdcovka.
gratulace
Nevada je fajn klidný stroj, ale hlavně krásná MG!! tak ať slouží a hodně kilometrů kolama dolů!