PROFIL MOTORKY

KTM 990 Adventure / S (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník vaypor
Vloženo 6.6.2022
Aktualizováno 12.3.2023
Zobrazeno 1 015x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


2 motorky v jedné. Silniční gumy a převod 17/42 je skvělé na přesuny - při 5.000 ot. tam máte 130 a když to prohodíte za 15/45, tak na jedničku v utažených vracečkách cestou do Omala zbytečně nespojkujete a krásně si to projedete ve stupačkách

Výška jezdce: 1 cm

První dojmy - Kdo chcete komentovat tuhle motorku tak si na ni napřed vlezte a vyzkoušejte ji. Vyzkoušejte co umí a když už za to budete tahat, tak se koukněte v jakých rychlostech a na jakém podkladu :-) Jo a dá se mít wapkou a neklekne :-))

Recenze

Uvedená na trh 2003 a dodnes 2022 na ni všichni koukají zezadu. Mladej mi sesed a vlezl si na 125 a tak jsem prodal 1290 (to je naprosto úžasná motorka), ale jezdit s ní vedle 125 by mi asi nevyhovovalo. Podvozek má 990 maximálně štelovací a funkční. Motor kompaktní 58 kg a přes 100 koní , hmotnost 208 kg a hlavně to rozložení hmotnosti. Kola 21 a 18. No a celou dobu víte po čem jedete. V jednom ve dvou okolo komína, do Itálie, na Balkán, k rybníku (oklikou ) prostě podle pneu.
Jezdil jsem jich už několik a spotřeba třeba do Gruzie od 4,9 litrů s kufry a pneu za sebou (okolo 120 km/h dle GPS).
No a tahle mi na 200 km trase ... Folmava ONO - Regensburg - Folmava ONO ... sežrala 4,93 litrů na 100 km a ne nepředjížděl nás nikdo a rychlostní limity jsem plně využíval Pěkné ježdění a nepřemýšlejte o značce, ale o technice.
Porovnávám s motorkami viz profil a dále Honda CRF 1000 normál i automat, BMW 1150 , KTM 690, Husqvarna 701, BMW 650 , Suzuki XF 650 ( jo těch 150 kg je bomba a i 170 kg je moc fajn a krásně to i jede) , Honda FJS 600 Silver wing to neřazení a velké plégo - to je pocit jakoby jste nevstali z pohovky v obýváku.
Tak po roce co jsem na ni najel pouze pár stovek km jsem ji vzal v 2022 do Gruzie. Na cestu jsem namontoval převod 17/42 a spotřeba od 4,9 - 5,3 a to jsem jel hodinové průměry cca 130 - 120 (GPS), + 2 kufry a vzadu 2 páry gum. Co se týká pohodlí tak běžně 600 - 800 a poslední den přes 1.200 km. Motorka mě nikde nenechala a krásně jsem se povozil jak po okreskách v TR, GR i ARM na silničních gumách, tak na špuntech v GR po jejich cestách v horách na pohodu v jednom. Následný předepsaný servis ventilů - pouze dva ventily byly před limitem a tak se měnily podložky. Jinak ostatní v limitu a nikde žádné opotřebení. Jelikož již nevozím mlaďase a mohu jezdit víc do terénu (chci Alpy nahoru k pevnostem a Balkán mimo asfalt) tak jsem si pořídil 990 S - tahle je na prodej.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vaypor
vaypor napsal 12.03.23 v 01:37

V Gruzii jsem jezdil sám v terénu - šotoliny, kde jezdí auta - 130 km Omalo a zpět + 100 km okolo Ushguli a Mestie

31081
31081 napsal 06.06.22 v 12:03 10b.

Pořád hezká mašina

Více komentářů



TOPlist