Docela slušný scrambler se solidními komponenty.
Motorka koupena od FIRMA:Tomico Group (Prostějov 1) - zprovoznili mi na počkání úplně novou motorku ze show-roomu, abych se mohl projet alespoň po areálu firmy a nemají problém mi poshánět a namotnovat doplňky i od jiných firem.
Výška jezdce: 176 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Benelli Leoncino 800 Trail: váha, kufr/taška jen na jedné straně (výfuk), ergonomie.
První dojmy - Motorka mi hned padla do ruky, motor příjemný, jizda v sedě i ve stupačkách úplně v pohodě.
Motorku bych doporučil pro - Konfekční postavy okolo 175 cm a 80 kg, co nemají čas jezdit kolem koule na těžkém cenduru. Já nemám času moc a po 2 nezaviněných nehodách na skůtru mám trochu poštelovaná záda a rameno - nechci se tahat s těžkou motorkou. Za ty prachy (v akci necelých 170 tyček v základu se zárukou 5 let / 40.000 km) je to dost nepřekonatelná nabídka na tak trochu "hipsterské" vozítko po okolí.
Doplňky na motorce - Namontováno:
tašky, rozšíření stojánku, Throttle Punks Power Kit, vyhřívané rukojeti, chrániče páček, Android Auto modul + 2x DVR kamera (přední i zadní), RD Moto padáky, laďák netřeba - ten originální výfuk vypadající jak půlkilová pixla od fazolí z Tesca mě úplně neuchvátil (má to snad připomínat legendární SuperTrapp, mno...) .. ale s kitem má slušný zvuk.
Recenze
Scrambler, který mi nečekaně ergonomicky sednul jako prdel na hrnec. Na brouzdání kolem komína a občas i malinko dál tak akorát. Je to správně úchylné punkové vozítko pro postaršího hipstera.
12.06.2024 - po převzetí od dealera prvních 40 km. Ergonomie mi sedí, podvozek je super, vodí se to jako kolo. Motor se ochotně sbírá z nízkých otáček a má sympatický zvuk i se sériovým výfukem, v otáčkách docela vztekle chrochtá v sání. Ovládání spojky je sice lankem, ale chodí na 2 prsty a zabírá citlivě - krásně se dávkuje. Apropo, obě páčky jsou překvapivě kompletně nastavitelné. Tempomat tempomatuje - dost příjemná vychytávka. Sedlo tak akorát - ani moc tvrdé ani měkké, bude v pohodě i na delší cestě. Jízda ve stupačkách v pohodě. Celkově příjemné svezení, snaživý motor a docela povedený design.
Co mě ale s.e.re už teď je ovládání blinkrů. Haptická odezva tam v podstatě není, ten přepínač funguje jak dotykovej display - stačí zavadit rukavicí a už člověk bliká jak kokot na všechny strany. :D Taky mají blinkry nějakou prapodivnou vnitřní logiku a samy se vypínají po nějaké době nebo snad ujeté vzdálenosti - to musím ještě vyzkoumat. Zatím tedy na začátku blikám správně a pak buď vůbec nebo jinam než jedu.
Jo, 4kolky CFmoto dělá už dlouho a podle ohlasů dost dobře...
Pěkná mašina přeji hodně najetých km bez nehod a hlavně, ať dělá jenom radost, koukal jsem na moto salónu, kolik toho výrobce má, nejvíc mě od něj zaujaly čtyřkolky
tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu
..v offroad modu se ABS vypne jen na zadku. Na to člověk musí myslet před tím, než se pustí do větších akcí, jinak hrozí tuningový rychlý hnědý pruh vzadu na gatích ...
Tak ať se nám s těma všeumělema dobře frčí . Je to taková kočička vedle pořád ještě mýho neprodanýho Tigera 800 XC, asi už si každej kupuje jen nový moto. Jinak pár tisic odjeto bez problémů. Jen mi trochu připadá, že v offroadu se to ABS úplně nevypne.