Motorka pro kazdy den, ktera kategorii funbike dela dobry jmeno...
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - Nemusí se tak točit jako CB500 Parádní těžiště Vibrátor
Recenze
Nekdo by mohl namitnout, ze 50 koni je na poradny blbnuti malo, ale kroutak 62 Nm dela z tohoto lehkeho prcka hodne zajimavou zalezitost!
Od polnacky po silnici prvni tridy je jizda na tomhle malem 5-ti-kaltovem skvostu libustka. Predjizdeni plechovek na okreskach jde jedna basen, staci jen podradit z 5 na 4, otocit plynem a masina pelasi jak prasiva. Ve predu je jen jeden brzdovy kotouc s doupistkem od bremba, ale motorku zvlada na 1. Pri prudsim brzdeni je vhodne zapojit i zadni brembackej jednopist, pak masina stoji takrka na fleku. ABSpri brzdeni funguje opet na 1 s bradavkou (za ty roky ma BMW na svych motorkach ABS opravdu vychytany).
Dalsi libovkou prispivajici k perfektni ovladatelnosti je bandaska na benzin pod sedlem. Motorka je pak paradne vyvazena a do vinglu zapada jako nic...
Za co davam dalsi kladny body je sekundar remenem. Bezudrzbovy, cisty a tichy, proste parada! A navic to i pekne vypada. Jenmasinu nekde na chvili zastavis a uz je u toho nejakej strejda, co cumi na remen jak eskymak a akumulacky a nevericne kroti hlavou. A kdyz mu reknes, ze BMW udava trvanlivost remenu 40000km, pak jde skoro do kolen
Tenhle nahac proste nejen super jezdi, ale je to i designovej pocin!!!
Tahle motorka je taky urcna pro lidi, co maji hloubeji do kapsy. Bezne spotrebninahradni dily jako desticky, svicka (je jen jedna za 80kc ) atd. jsou za babku. Oleje to spolkne cca 2,5l a meni se po 10000km a spotreba paliva mi pri dlouhodobem jezdeni ve dvouch vysla na 3,9l na sto (solo na vetsi dalku jsem se dostal i pod 3,5l - kdo neveri at tam bezi...).
Na masinu se da sehnat asi miliarda doplnku jak origo, tak treba od Wunderlichu (poridil jsem si na plyn Trottle Rocker a je to fakt perlicka, krasne se s tim drzi otacky...).
Jak jsem tedy napsal, motorka je velice vsestranna, az na dalnici. Zde ji chybi vykon na sviznejsi presun. Ve 140km/h uz zacinaji od jednovalce dost vybrovat stupacky a po 100km na D1 toho ma clovek fakt plny kecky. Ale ruku na srdce, kolik kilometru za sezonu stravi clovek na dalnici... Takze i ten nas dalnicni tankodrom se da prezit.
A dalsi a posledni minus bych vytkl tomu, ze si nemuzete stelovat predek ani zadek, ale tovarni set neni spatne nastaveny. Je spise mekci, coz na silnicich CR je spise vyhoda!
15.9.2010
Mame s bramborackem za sebou skoro dve sezony a 12000km a musim priznat, ze je to laska, ktera nerezavi. Spotreba i s ladakem super (pod 4l), spotrebni veci jako filtry desticky atd. za hubicku a na jiny veci netreba sahat. Jezdime si podle nalady prdla prdla nebo "palbu" (ve 170km/h mate adrenalin jako 270km/h na supersportu - rychlost je hold na motorkach relativni pojem). Proste uzivame si spolu kazdy kilometr a to je parada!
Je tak osliva, az je krasna, jako vetsina BMW motorek...
Nejošklivější krásná motorka
)
(modří vědí
Rado se stalo! Koukejte priste dorazit na sraz!
BMW vypadá pěkně a ta stříbrná mu sluší mám ho taky ve stříbře a kamarád v té tmavší...když viděl mého v práci tak ho do 1měsíce sehnal také...a dnes na ně nedáme dopustit...někomu se to zdá jako UFO ,ale desidn je věc nadčasová a to SCARVER právě je čus a díky za návod na výměnu kola MILANO
Zajímavý a neobvyklý stroj se skvělou recenzí
Jistých 10bodů
( A taky se uvidíme pod Sjezdovkou )