Honda je honda:) parádní svezení, krásný průběh výkonu a krouťáku již od nízkých otáček - 4t je 4t. Na moje začátky je sice dost silná, ale jak to člověk nepřehání s plynem, tak by to měl zvládnout bez problémů.
Recenze
Mám ji teprve chvíli, a pomalu se seznamujeme. Ale nedělá mi to problém, po předchozích zkušenostech s proti hondě těžkým a slabým x-motem, je ovládání jedna radost. Jen to jede na mé začátky až moc. Ovšem problémy nastaly az po koupi:( $Špatně startovala za tepla ale i za studena. proste né na první druhý žduch, ale třeba na 10. a na to ja neměl nervy (možná to taky bylo mou blbostí a neumem). Takže mašírovala na servis. Podezíral sem ventily a na seřízení mě upozorňoval předchozí majitel, že bych měl nechat zkontrolovat. Ale ty to nebyly a byl to vyšlehaný píst a válec, ztrácelo to kompresi pod píst. Válec byl už jednou po nikasilu, takže než bych čekal na nikasil , bylo mi nabídnuto mi 300ccm kit (válec plus píst) za skoro stejné peníze jako nový píst a nicasil na 250. Moto je ted ready a je to 3kilo . zajiždím a pak ji dám pořádně na prdel. jen musim opatrně. jak již znám ze snowboardingu, uraz se dá přivodit už při ledajaké píčovině.
čus, dík za body:) ani nevim že se to tu nějak hodnotí)
Zdar, ten kit mi tam dal ten šikovný pán co mi to dával dokupy. Opravuje závodní motorky a tohle měl náhodou doma. chtěl za to 300 euro. tak sem to vzal než čekat na nikasil na starém válci.
pěkny
Co stál ten 300ccm KIT?