PROFIL MOTORKY

Yamaha FJ 1100 (1985)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Radisx
Vloženo 13.6.2010
Aktualizováno 27.8.2011
Zobrazeno 3 383x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nádherná motorka je nadčasově vyrobená a díky jejím vlastnostem osloví každého v jedné stopě.

Více fotografii

Recenze

Motorka je na svůj věk velice spolehlivá s dostatkem koní, ideální na cestování .Nabízí pohodlný posez , dobrou ochranu před větrem a dešti i při vyšší rychlosti (při mích 170cm).
Stinnou stránkou jsou slabší brzdy, vpředu 2x kotouč 282 mm s 2 pístky na třmen, brzdy vzadu: 282 mm kotouč a 2 pístkový třmen. Vysoká hmotnost a z ní plynoucí nevýhody.
Odpružení předního kola: teleskopická vidlice,průměr 41mm s protiponořovacím systémem ovládaným přední brzdou(při použití brzdy tlak kapaliny uzamkne přes pístek olej v tlumičích)
Motor byl vložen mezi dvě ocelové trubky skříňového rámu nad širokou dvojitou kolébkou dole. Byl na svoují dobu vynikající, dle dnešních měřítek je to překonán, při razantnější jízdě se vlní.
Hlavní předností, o niž konstruktéři usilovali v té době, byla ovladatelnost a to snížením těžiště a nejen šestnácti palcovímy koly v předu 120/80 v zadu 150/80 k tomu ultratuhá hlava řízení dopomáhala příznivé ovladatelnosti FJ.
Na čtyřdobý čtyřválce Yamaha přešla o trochu později než ostatní, ale zato řada XJ a následně FJ měla takoví úspěch že stejný princip motoru dělají dodnes.
4 ventily na válec DOHC.
Zdvihový objem 1097 cm3
Vrtání x zdvih: 74 x 63,8 mm
Kompresní poměr: 9,5 :1
Max. výkon: 125 k (91,2 KW) 9000 (ot/min)
Max. točivý moment: 87 Nm 8000 (ot/min)
Chlazení vzduchem (olejový chladič)
Plnění motoru: podtlakový karburátory Mikuni, 36mm průměr difuzoru
Nádrž na 21l Spotřeba 5.5l/100km
Přenos výkonu 5ti stupňová převodovka
Spojka hydraulicky ovládaná, mokrá skříň, vícelamelová.
Výška sedla 780mm
prostě výsledek nemá chybu !

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hrobař75
Hrobař75 napsal 05.04.12 v 10:11

Slušná práce,ty výfuku jsi vyřešil dost dobře, s tlumičů trochu nechápu kapotáž vypadá dokonale. Tu potřebuju taky povyspravit, nebo se mi začne rosejpat za jízdy. S lakováním a pod. nemám absolutně žádné skušenosti a zdroje jsou vyčerpány, tak nesmím nikde zastavovat, abych si neuříz ostudu Tobě 10 b. a ať ti to jezdí!

Torque
Torque napsal 23.03.12 v 23:07

Parádní motorka. Je vidět, že se o ní dobře staráš Tak ať slouží!

Mazy01
Mazy01 napsal 18.10.11 v 18:56

Ty výfuky udělaly hrozně moc stím sedlem, až budeš mít ten klín hotovej, tak už nebudu mít námitek

Pabol
Pabol napsal 14.06.11 v 22:22

Další pořádná motorka. Gratulace a hodně šťastných km v sedle

Šťovik
Šťovik napsal 14.06.11 v 21:50

no hned jsem se musel podivat
tak hlavně ať jsouko furt nazemi
davamX

Více komentářů



TOPlist