Nádherná motorka je nadčasově vyrobená a díky jejím vlastnostem osloví každého v jedné stopě.
Recenze
Motorka je na svůj věk velice spolehlivá s dostatkem koní, ideální na cestování .Nabízí pohodlný posez , dobrou ochranu před větrem a dešti i při vyšší rychlosti (při mích 170cm).
Stinnou stránkou jsou slabší brzdy, vpředu 2x kotouč 282 mm s 2 pístky na třmen, brzdy vzadu: 282 mm kotouč a 2 pístkový třmen. Vysoká hmotnost a z ní plynoucí nevýhody.
Odpružení předního kola: teleskopická vidlice,průměr 41mm s protiponořovacím systémem ovládaným přední brzdou(při použití brzdy tlak kapaliny uzamkne přes pístek olej v tlumičích)
Motor byl vložen mezi dvě ocelové trubky skříňového rámu nad širokou dvojitou kolébkou dole. Byl na svoují dobu vynikající, dle dnešních měřítek je to překonán, při razantnější jízdě se vlní.
Hlavní předností, o niž konstruktéři usilovali v té době, byla ovladatelnost a to snížením těžiště a nejen šestnácti palcovímy koly v předu 120/80 v zadu 150/80 k tomu ultratuhá hlava řízení dopomáhala příznivé ovladatelnosti FJ.
Na čtyřdobý čtyřválce Yamaha přešla o trochu později než ostatní, ale zato řada XJ a následně FJ měla takoví úspěch že stejný princip motoru dělají dodnes.
4 ventily na válec DOHC.
Zdvihový objem 1097 cm3
Vrtání x zdvih: 74 x 63,8 mm
Kompresní poměr: 9,5 :1
Max. výkon: 125 k (91,2 KW) 9000 (ot/min)
Max. točivý moment: 87 Nm 8000 (ot/min)
Chlazení vzduchem (olejový chladič)
Plnění motoru: podtlakový karburátory Mikuni, 36mm průměr difuzoru
Nádrž na 21l Spotřeba 5.5l/100km
Přenos výkonu 5ti stupňová převodovka
Spojka hydraulicky ovládaná, mokrá skříň, vícelamelová.
Výška sedla 780mm
prostě výsledek nemá chybu !
Slušná práce,ty výfuku jsi vyřešil dost dobře, s tlumičů trochu nechápu kapotáž vypadá dokonale. Tu potřebuju taky povyspravit, nebo se mi začne rosejpat za jízdy. S lakováním a pod. nemám absolutně žádné skušenosti a zdroje jsou vyčerpány, tak nesmím nikde zastavovat, abych si neuříz ostudu Tobě 10 b. a ať ti to jezdí!
Parádní motorka. Je vidět, že se o ní dobře staráš Tak ať slouží!
Ty výfuky udělaly hrozně moc stím sedlem, až budeš mít ten klín hotovej, tak už nebudu mít námitek
Další pořádná motorka. Gratulace a hodně šťastných km v sedle
no hned jsem se musel podivat
tak hlavně ať jsouko furt nazemi
davamX