Po CB poměrně veliká změna a myslím že k lepšímu. Najel jsem na ni teprve pár kilometru, ale už si na ni dovolím to co na CB až po dlouhé době. Jediné co bych vytknul jsou vzhledem k úpravě brzdy. Tak už jsem prozřel a oproti CB je to totální jebka.
První dojmy - Po CB 750 docela rozdíl ... jede to od spodu, předjíždění? Nemusím kopat dva kvalty dolů, stačí si jen přidat nebo to podhodit max. o jeden. Super ovladatelnost, překvapivě dlouhá pětka, strašné brzdy.
Recenze
Make Model Kawasaki KLX 650
Year 1993
Engine Liquid cooled, four stroke, single cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder
Capacity 651
Bore x Stroke
100 x S3mm
Compression Ratio 9.5:1
Induction
Single 40mm Keihin CV
Ignition / Starting CDI / kick
Max Power 39.39 hp @ 6500 rpm
Max Torque 4.98 kg-m @ 5500 rpm
Transmission / Drive 5 Speed / chain
Front Suspension Kayaba upside-down
Rear Suspension
Kayaba single shock
Front Brakes Single disc
Rear Brakes Single disc
Front Tyre 90/90-21
Rear Tyre 130/80-17
Dry-Weight / Wet-weight 153 kg
Fuel Capacity 21 Litres
Consumption average 19 km/lit
Braking 60 - 0 / 100 - 0 14.1 m / 42.03m
Standing ¼ Mile 13.7 sec / 148.3 km/h
Top Speed 161.2 km/h
Na mé "nové" motorce není snad nic funkční.
Nfunguje samozřejmě ani tachometr a jsem již čtvrtým šťastným majitelem tohoto stroje, proto ani nevím kdo se rozhodl to dat na "nová" kola a tudíž ani nevím kolik má motorka najeto, na tachometru se zasekla na 45 tis. km.
Kdo tam dal ty "motard" kola asi moc nepřemýšlel a měl se na to raději vykašlat.
Jelikož zadní kolo je z Cagivy Rive,r tak tam samozřejmě nesedí a gumové segmenty, které jsou v kole jsou k nesehnání. jelikož jejich stav je dezolátní, tak neplní svou funkci a rozeta má takovou vůli, že zničí okamžitě každý řetěz a ostrouhá s ním gumu.
Přední kolo je ze Suzuki SV, to tam samozřejmě také nesedí, proto bylo vypodložkované asi nějakým největším tunerem ve vesnici spolu se třmenem a tím pádem podložky rozevíray vidle a ty tekly.
Dalším bonusem bylo to, že motorka absolutně nedrží volnoběh a nejde nastartovat aniž byste nekroutili plynem jak tupci.
Po pár kilometrech odešlo i ložisko krku řízení, to se projevuje velmi, ale velmi velikými vibracemi a skákáním kola ve vyšších rychlostech v zatáčkách.
Po dalších pár kilometrech netekl do motorky benzín, hadičky byly opět někým potuněné, tímto bych ale i Kawasaki chtěl vytknout debilní systém uspořádání hadiček a absence podtlakovky ve ventilu.
Opět po pár dalších kilometrech mi klepe v motoru, vůle na výfukovém ventilu je téměř neuvěřitelná, proto kupujeme novou podložku. po montáži podložky je vůle ještě větší...je podpálený ventil i přes to motor stále běží a jede jako divý, motorka brzy umře.
To je asi tak vše, čím mě tato motorka zatím překvapuje ... neberu-li v potaz, že olej žere zhruba stejně jako benzín a všude přes všechny gufera teče ven. Jediná funkční věc, kterou jsem na této motorce ocenil je asi ... výfuk, má hezky zvuk a to je asi tak vše ... ještě stupačky ty jsou opravdu hezké.
Motorka umřela, kupodivu se ventil nepotkal s panem pístem, ale při cestě ze srazu domů jsem si to chtěl zkrátit přes pole a řetěz sletěl z rozety a hezky se uspořádal v prostoru u hnacího kolečka, to zapříčinilo proražení karteru a následné vylití oleje. Motorka je opravdu jebka.
Tak po úspěšné sezóně je vše opraveno a motorka jede jako víno ... líza hranici i 190.
Pěkná motorka chlape! Kde vezmu takový pěkný kola prosímtě
Drsnej stickerbomb
Tak koukám, že se pěkně rýsuje
Nové zadní kolo, zadní blatník (ten původní vypadal hrozně), barva...No moc pěkný
Jen tak dál
Díky
i já dávam za deset
luxusní fota 10b
at ti to jezdi