Shanel jsem klasickou, neokoukanou motorku a kapnul jsem na Zephyra. Byla to laska na prvni pohled, klasicke zebrovani motoru, chromove padaky, chromove budiky, palivomer, 6 rychlosti, pohodlne sedlo na cestovani a prekrasny design.
Recenze
Zephyra jsem koupil v roce 2010 s najezdem 17tkm. Tyden po koupi (obehani papiru) jsem se vydal s bandou motorkaru do Albanie. Nalitali jsme cestou pres 6tkm, kde hladke rovne asfaltove dalnici stridaly derave, sterkove makadamy Albanie. Celou cestu se nenaskytli zadne technicke problemy (ani praskla zarovka). Spotreba s plne nalozenou motorkou se pohybovala na 4.2l/100km. Jedinou neduhou teto motorky je mekke predni vidle. Na normalnich cestach vidle naprosto dostacuje, ale nesmi se objevit nejaka vetsi dira. Pokud se objevi a clovek se ji bohuzel nevyhne, vidle jdou okamzite na tvrdo na doraz. Nekdy je to opravdu neprijemne.
Druhy rok jsem Zephyra vzal na vylet do Turecka daleko za Ankaru. V Evrope se jelo vetsinou po dobrych asfaltkach coz si Zephyr primo uzival. V turecku se Zephyr setkal jak s kvalitnimi silnicemi, tak se silnicemi s dost rozteklym asfaltem, s hlubokyma dirama, makadamama a cestam, kterym se neda ani rikat silnice. Za celych 8.5tkm mi praskla akorat zarovka od blinkru, jinak nic. V druhe polovine se zacal objevovat problem s karburatory-potrebovaly seridit-ale to je bezna udrzba, ktera se neda povazovat za zavadu. Diky tem rezestelovanym karburatorum se zvedla spotreba na 4.7l/100km. Jinak opet problem s mekkou vidlici. Tam, kde ostatni vpohode projizdeli (transalpy, gs500) tak Zephyr musel krokem a z dalky se diram vyhybat.
Jinak s motorkou naprosto spokojen. Staci nalestit chromy a jste kralem silnic.
Tu Kawu a výlety ti přeju
, ale ty nemáš na klávesnici háčky a čárky?