Je to legenda. Jak jsem ji viděl musel jsem ji mít. Seven Fifty RC42
První dojmy - Tak velká a silná motorka
Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky. Tato motorka odpustí opravdu hodně.
Recenze
Prohlížel jsem obrázky motorek a uviděl jednu, která se mi líbila nejvíc.
Nikdy jsem na podobném modelu neseděl, ale ale koupil jsem ji.
Zajel jsem pro ni kousek do Německa. Stála mne 1244 € Asi 31500 Kč.
Je to Honda CB Seven Fifty RC42 rok výroby 1994.
Když jsem ji kupoval měla najeto 46,5tis Km.
Zdála se v dobrém stavu. Po puštění řídítek jela stále rovně.
Gumy nové, kotouče i destičky v dobrém stavu.
Žádný chrastivý ani jiný zvuk při studeném startu.
Baterka z minulé sezóny. A blinkry LED.
Později jsem narazil na dva problémy a to dálkové světlo svítilo jen světelnou houkačkou, ale to spravilo stříknutí kontaktolu.
A měl jsem trochu nalomený kousek plastu (který kryje vzduchový filtr) u šroubku, ale stále to drží. A svíčky jsou trochu orezlé.
Nejprve jsem koupil nové svíčky a chtěl jsem je vyměnit, jenže ty co tam jsou jsou Iridiové a naprosto OK. Pak jsem zkontroloval vzduchový filtr a byl jak nový.
Příležitost k výměně bude řetězová sada. Řetěz cuká a brzy bude u čárky pro výměnu.
Seven Fifty mám čím dál radši. Jsem rád, že byla celou dobu škrcená na 25KW a mám to tak i v dokladech. Alespoň nebyl motor tak namáhán.
První dva dny jsem jezdil za 4l/100km, teď je to cca 6,5.
Mimo město jezdím tak na pohodu na dálnici jsem viděl nejvíc tachometrických něco lehce přes 180km/h. Na nějaké další závady jsem nepřišel.
Zjistil jsem, že s bočním stojánkem dole a zařazeným rychlostním stupněm se motor vypne. Že se mi po zamčení moto vypnou světla a že pod sedačkou není moc místa, ale vešlo se tam nářadí i lékárna. Trochu mne mrzí, jak je nízká a má i nízko svody do výfuků. A nějak si nemohu zvyknout, že po zátahu prvního rychlostního stupně trvá strašně dlouho, než můžu zařadit 2ku.
V průběhu mé druhé sezóny (začátečník)
První sezónu jsem měnil řetězovou sadu. Vybral jsem EK, protože řetěz měl vyšší mez pevnosti a má QX kroužky.
Nadšeně jsem se seven Fifty vyrazil na cestu na jih. Byl to okruh několika státy a zahrnoval porci kolem 10tis km. Sestování na SF je fajn. Zde jsem začal uvažovat o gelovém sedlu a vyhrívaných rukojetích Při snaze vyjet velmi strmí kopec po kamení v obrovském vedru SF bezproblémů zvládala. Horší to bylo po cestě dolů je opravdu těžká.
Týden po návratu z první cesty jsem se vydal ma Ukrajinu. SF nebyla na místní silnice moc dobrá (kolega na BMW 1200 GS na tom byl lépe), ale domů opět dojela
Kick na sedumpade by ti asi zlámal hnáty :)
Ať slouží.Mám ji taky od letoška a mooc good.Bere odspod a je to motorově bezúdržbák.
To co tady popisuješ se stojánkem a vypnutím světel je snad běžná věc u každého stroje.
Tak Ať dělá enem radost
Parádní stroj, ať dělá radost, má to neskutečný kouzlo Jasných 10
Díky. Jsem rád, že mám tu s odhaleným motorem. Dá se tak sehnat celkem snadno a asi i hezčí. Problém je při přihlašování. Všichni chtějí pěníze za nic :) Přihlášení:
Dovoz technická (variabilní V Praze cca 1900, v Táboře 1200, Jestebnice 900Kč)
Dekra (polostátní zprivatizovaný podnik, který má téměř monopol na to, aby za 1900Kč doplnil dva údaje, které jsou všude na internetu a v rámci spolupráce je úředník pravděpodobně bude vyžadovat s razítkem, i když jsou v každém manuálu - Hluk za jízdy a zatížení )
I když máte EU homologační štítek dopravní úřad tvrdí, že nemáte homologaci a kloní se k nejvyšší možné částce 2500 za přihlášení.
Také půjčení dodávky cca 500Kč
Palivo 1000Kč
********************
Dodatečný náklady:
Přilba schuberth c2 3300Kč
Povinné ručení 770 Kč/půl roku.
A to je potřeba ještě oblečení a kufry.
Ale mysl, že to stojí za to
Krasnej strojek. Za ty prachy to snad ani neni mozny