Oranžové cestovní enduro s pohodlným sedlem, velkým plexi a motorem.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Je velká, je ohromně velká a je na ní spousta místa. Mohla by být o půl metráku lehčí, mít boční kolečka a zpátečku :D Mohla plexi s deflektorem v základu. A ačkoliv se tváří jako ohromnej cestovní mastodont, tak při otočení plynu nezapře, že ten motor rozvášní i ve sportovnější bajk a že jeho duše pochází z legendárního fantastického TeLátka
Doplňky na motorce - Padáky, držáky kufrů givi, Plexi MRA s deflektorem, Gipro ukazatel, kryt motoru, držák telefonu s dobíjením
Recenze
Na jaře jsem začal pokukovat po něčem cestovnějším a protože jsme doma měli už malýho stroma, tak jsem věděl, co mě tak zhruba čeká. Vysoká a těžká mrcha s bachratou kapotáží, mizerným originálním plexi a upraveným motorem z legendárního TL. S výškou to nakonec je ještě horší, než s taťkovo DL650, protože jí má dědkovsky na měkko, takže dřepí nízko. Já mam naopak všechno tak trochu natvrdo, takže jsem o dost výš. Na místě to chce hodně myslet a předvídat. Za jízdy je to fajn - pohled přes střechu auta je pro mě novinka :) origo plexi jsem vyměnil za mra s deflektorem, takže se dá jezdit i víc jak 120.
dost dobrá japonka
Jejda, jejda, tomu říkám změna... já Raptíka furt mám
Koukám přechod z Taliánského naháče na Kawího Stroma jen motor zůstal japan přijmi 10b s přáním super kilometrů v sedle i stupačkách
Taky to máš parádní kamaráde ! Ty jsi se dal takle na cestování jo ?