Moje červená kráska - vymazlená a opečovávaná legenda. Silný stroj, vcelku hodný do 3,5 tisíce otáček. Nad 4000 umí i divočit.
Motorka koupena od Bourák-vlk (Sulice)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XV 535 Virago: Občas pojedeme mimo asfalt
První dojmy - Zajímavý a silný motor, dva válce, 59 koní dává sílu a dobrý pocit . Jede ve dvou režimech :-) 2-3 tisíce otáček (jezdím já starší mírný pán) 4.5 a více - drak na silnici za pár vteřin na 100. Jednoduchý stroj bez zbytečné elektroniky. Osazen třemi velkými kufry
Motorku bych doporučil pro - Mírně pokročilý jezdec nad 165 cm výšky.
Doplňky na motorce - nové sedlo, blástry, kufry, hlavní stojan, malé padáky, spodní oplétaný kryt motoru a průduchů, brzdy Brembo + oplétané hadičky, gelová baterka
Průměrná spotřeba - 4.9452 l/100km
Recenze
1 Včera koupeno - na zkušenosti je ještě brzy.
2 Pohodlný posez, sedí se vzpřímeně (Pravda mám jen 170cm)
3 Dostatek pohodlí pro spolujezdce
4 Dobrá spotřeba
5 Síla motoru který bere krásně odspodu
První svezení, už po pár stech metrech zkušební jízdy mi začala krásně sedět v ruce.
Aktualizace po cca 700 km :
Dobře jsem si vybral. Jede výborně, bere v dobrém rozsahu otáček - její krouťák je tam znát.
První spotřeba - a nejezdil jsem nějak extra na spotřebu 5.2l/100
Vyzkoušeno na asfaltu, dálnici, v koloně stupeň 5, na silnicích 1,2,3, třídy a na okruhu v Hořicích.
Mírně předčila má optimistická očekávání.
Celodenní jízda - 458 km - projížďka
Bez tréninku - cca 6 hodin čistého času v sedle. Doma v pohodě. Pohodlné sedlo, žádná bolavá záda. Pohodová jízda.
Najeto 3000 km
Proběhla výměna spojky, oprava světel (výměna "objímek" H4) žárovky s vyšší svítivostí. Velmi výrazná změna k lepšímu.
Co dodat? 10 b.
Tak modra je dobra, ale cervena je rychlejsi Jinak si v textu oprav ten udaj o vykonu, 3VD ma 77k (57kW). Novejsi 4TX mela 59kW. Koukam, zes daval H4ky, ja je tam mam taky - uz jsem to tak koupil. Akorat se mi nedari to nejak dobre seridit, za tmy je prd videt na sroubky.
Co olej nebere? Ja na mem starem TDM ho merim na bocnim stojanku tak, aby bylo po horni rysku na nezasroubovane merce a zatim po tisici km jsem nezaznamenal ubytek, coz me tedy docela prekvapilo. Motorka ma sice od predchoziho majitele novy krouzky, ale ze by to kvuli tomu prestalo zrat olej, to bych se divil.
Jinak nechapu co je to za zlepseni, kdyz davam komentar k motorce, ze musim dat bodovy hodnoceni. Automaticky budu davat 10
S názorem, že motorka má být červená zásadně souhlasím jinak pěkná babča, tak ať slouží.
Hezká, at' jezdí ku tvé spokojenosti.
Jinak original kufry i s nosici jsou treba v tomto testu z Motocykl katalogu:
http://www.yamaha-td...nload/TDM3VDtest.jpg