-
26.4.2016 od Stafrob
Ahoj všem, mám takový problém motorka za jízdy kuckala když jsem dal blinkr který ovšem neblikal pouze se rozsvítila kontrolka. Když jsem zastavil abych se podíval co se děje tak místo aby přední světlo svítilo na potkávačky tak svítila jen obrysovka a kontrolky tak na 50% a když jsem opět zkusil jestli motorka bliká tak chcípla a už nešla nastartovat, pouze relé které je vedle baterky divně spínalo.
Tuším že to bude regulátor dobíjení, protože je stále originálně umístěné pod sedlem a když změřím kolik po nastartování je V na baterce tak je to nějakých 10,6V.
Nevíte jak by se dalo změřit a zjistit jestli je to opravdu tím regulátorem nebo v alternátorem?
Když se mi podaří ji nastartovat tak regulátor dobíjení je během chvilky teplý.
BMW F 650 r.v. 1995
Díky
-
26.4.2016 od kubacech
Změřit to je snadné.
Zjistíš které kabely vedou z alternátoru do regulátoru a tam změříš co dává alternátor. -
26.4.2016 od Jakub59
Já to teď řešil na své moto. Jestli funguje alternátor a ragulátor snadno zjistíš voltmetrem.
1.)Baterii plně nabij a nech min. hodinu v motorce. Změř napětí na baterce a bude tam třeba 12,8V.
2.)Motorku nastartuješ a zjistí napětí na baterce(při zapnutých světlech) při 5000ot./min - mělo by tam být víc než před nastartováním - např. 14-15V.
Pokud napětí vzroste tak ti funguje alternátor i regulátor. Pokud napětí nevzroste, nebo jen mírně, nebo jen při zhasnutých světlech tak je nejspíš chyba v regulátoru.
To je taková orientační kontrola. -
28.4.2016 od Boro65
Jeste taky zkontroluj kabely, me se zktatovali pod sedlem, holt dan za offroady
-
31.5.2022 od KOLINA
Zdravim
Mám podobný problém s dobijenim
Po nastartovani motorky, mam napeti za regulatorem 11,6V a při zvyšování otáček motoru, mne napeti dále klesá
Chtěl jsem se zeptat, jestli jste závadu odstranil výměnou toho regulatoru
Moc dekuji za odpověď
602204090
vitpopr@seznam.cz