-
6.6.2016 od 313_Ffajtl
Zdarec borci. Mám problém. Natankoval jsem na Shellu benzín a po cca 50km mi klesl výkon a motorka z kopce začla střílet a výkonově klesla. Na druhý den jsem nastartoval a už jela jen na 3 válce. Do garáže jsem jel snad i na 2. Dneska jsem vyměnil svíčky, kabely, zjistil, že všechny svíčky dávají jiskru, ale čert mě vem, jesti to nebude karburátorama. Start na sitič v pohodě, ale na 3 válce. volnoběh drží, ale nechce se jí samozřejmě. když mírně přidám plyn, logicky se motor rozvibruje a střílí lehce z výfuku. Myslíte, že jsou to ventily, nebo karbce? Co to herrgot može být?
-
7.6.2016 od Zx-10RCarlos
Ze davaji jiskru venku neznamena ze tu jiskru hazou ve valci kdyz je tam tlak. Zacal bych vymenou svicek, jestli maji narok podle odjetych km. Ale i nova svicka muze po par km umrit.
-
6.6.2016 od Pedl
Tak určitě není na škodu kouknout na karburátory a taky na nádrž, hadičky jestli se tam neusadil bordel.
-
6.6.2016 od honza780
Mě se stalo,že při jízdě do práce sem natankoval na OMV a mašinu sem po osmi km zaparkoval.Po práci už nechytla.Jenže já mám jednovál freewinda.Takže sem asi půl hodiny roztlačoval až se povedlo,ale jela nejak divně.Druhej den sem zašel na shell a koupi 100oktan,vypustil nádrž(asi 10l nějak divně smrděl) a smíchal s tím 100vkovým(5l).Pak se staly dvě věci.Mašina už zase předla jako kotě a já sem přestal tankovat na OMV.
-
7.6.2016 od Slávek-TDM
Zacni tim, ze vypustis benzin z nadrze (a idealne i z karbcu) a natankujes cerstvejch par litru z jiny benzinky. To bude trvat jen chvili a bude to stat par korun. Pak muzes resit dal.
-
7.6.2016 od Krattet
Na shellu raději netankovat, opravdu zkus nejdříve vyměnit benál
Doplněno:
Tak to nemusím tankovat nikde u nás, bo ten benzín, to je samá sračka"
10.6.2016 od 313_Ffajtl
-
9.6.2016 od 313_Ffajtl
Hoši. Problém je nejspíš v karburátoru. Shodil jsem nádrž a nastartoval. Když jsem do komor nalil trochu benzínu, jela na 4 válce úplně v pohodě, dokud jí nedošel benzín v komorách. Včera jsem sundal karburátory, rozdělal, vyčistil všechno, ale problém přetrvává. Nemáte někdo schema karburátorů na ninju, jestli jsem něco neopomenul?
Doplněno:
Já bych řekl že ti umřelo palivové čerpadlo ... to že to bylo chvíli po natankování je jen náhoda. ..
16.11.2016 od berry78
Díval sem se na manuál(stáhni si ho tady z motokatalogu) i na partsdepot na karburátory a mám pocit že tam máš na úplně pravém karburátoru senzor otáčení klapek.Ten bývá propojený s magnetickým ventilem(jde o úsporu paliva).
Funguje to takhle aspon' u mé moto.
Já mám velkej průměr válce a proto mám dva karburátory.Na volnoběh jedou oba stejně.Zhruba do tří tisic jede jenom levý karbec(zvedá se šoupě motor má dost paliva).Při větším otočení plynu(klapek) sepne senzor magnetický ventil a ten pustí podtlak do druhého karburátoru a zvedne se i druhé šoupě - tím se přidá(aby měl motor dost paliva)
Zkus se podívat jestli tam něco takovýho nemáš.10.6.2016 od honza780
udělal jsem, nepomohlo
10.6.2016 od 313_Ffajtl
Vyměn' ten benzín.
9.6.2016 od honza780