-
31.10.2016 od Newmeex
Zdravím,
rád bych požádal o radu v souvislosti s mojí XV Virago 535. Po nastartování si na neutráli z ničeho nic začala držet velice slabé otáčky, takže krátce po nastartování většinou sama od seba zhasne, co se nikdy předtím nedělo. Zárověn jde volnoběh velice nepravidelně, místy jakoby se vrátil do normálu a pak ho začne něco dusit.
Celé je to doprovázeno výstřely z výfuku a černým dymem ze kterého zůstávají na zadní vidlici malé černé "vločky". Zárověn je běh motoru doprovázen zvláštním zápachem dymu z výfuku, určitě ten dym nepáchne tak jak když motorka pořádně spaluje palivo.
Byl jsem se na ní provézt a jde velice slabě její výkon je tak někde na tretině toho jak jela předtím....
Zárověn je slyšet zepředu motorky ( někde jak je ta slza ) zvuk podobný sání nebo sáti, takový dýchavičný zvuk jakoby se motorka snažila něco nasát ( vzduch nebo podobně ).
Nevíte, prosím, někdo co by to mohlo být?
-
31.10.2016 od rancher
Koukni na membrany, budou děravý...
Doplněno:
nato si asi sám netroufnu, nemáte tip na ochotného mechanika někde v okolí Žižkova?
nato si asi sám netroufnu, nemáte tip na ochotného mechanika někde v okolí Žižkova?
31.10.2016 od Newmeex
nato si asi sám netroufnu, nemáte tip na ochotného mechanika někde v okolí Žižkova?
31.10.2016 od Newmeex
-
31.10.2016 od Slávek-TDM
Podle meho karburatory, zrejme vysoka hladina nebo jina zavada. Neni citit benzin a neni pod motorkou louzicka?
Doplněno:
nic takového jsem nepostřehl, motorka relativně suchá...
31.10.2016 od Newmeex
-
31.10.2016 od Spieke
mohla by to byt i elektronicka zavada,ale tipl bych to spis na trysky nebo neucpal ti nekdo sani?
-
1.11.2016 od berry78
Jede ti to na jeden válec ... nastartuj a opatrnýma dotekama vyzkoušej kterej svod je horkej a kterej zůstává studenej .. Ten studenej nejede .. mrkni na svíčku ... když bude mokrá tak neskáče jiskra .. dej jinou .. .. když bude suchá a jiskra proti kostrře skáče tak je nějaký problém s palivem /karburátorem .. ..
-
5.11.2016 od udinar
Taky se občas stane, že se strhne těsnící gumička na sytiči. Buď ti to jeden jen na jeden válec, nebo bude rozhašenej karburátor. V prvním případě problém elektrický a v druhém problém palivový, tedy většinou