-
25.4.2017 od JustYou_01
Ahoj,
chtěl bych požádat o radu - mám VFR800 VTEC rv. 2003 - když příjdu do garáže a chci nastartovat - jen se zatočí a nechytí. Musím jí pomoct s plynem - při startu si někdy "prdne" do výfuku...někdy zaškytá a chcípne. Na potřetí, počtvrté nastartuje zatím vždy.
Jakmile zastavím a chci nastartovat - tak už je vše v pohodě - za jízdy se taky tváří, že je vše v pořádku.
Děkuji za rady, HonzaDoplněno:
e: napadá mě laicky - zdá se mi, že mám nižší volnoběžné otáčky - nastavím je na správnou hodnotu - dle manuálu cca 1200 (teď jsou...nevím, odhadem 800-900)...mohlo by to být ono?
26.4.2017 od JustYou_01
-
25.4.2017 od Slávek-TDM
Jak stary jsou svicky? To je to nejjednodussi, takze bych zacal jejich vymenou.
Doplněno:
Zvednuto - respektive upraveno - bylo to okolo 1000 - méně ne...žádné úpravy nejsou - aspoň tedy o nich nevím - předchozí majitel o ničem nemluvil:) Každopádně výfuk je původní:)
2.5.2017 od JustYou_01
No NGKacka jsou citlivy na uliti, ale to by blblo i za jizdy nebo za tepla. Volnobezny otacky zvedni podle manualu, to je samozrejmy. Nejaky upravy na motorce - tedy sani, vyfuk, ECU - nejsou?
2.5.2017 od Slávek-TDM
svíčky sotva měsíc - ngk, co tam patří
26.4.2017 od JustYou_01
svíčky sotva měsíc - ngk, co tam patří
26.4.2017 od JustYou_01
-
25.4.2017 od Bad
Používáš sytič? Funguje?
Jak starý jsou svíčky?
V jakém stavu je vzduchový filtr?
Máš seřízené podtlaky?
Není někde vypadlá podtlaková hadička?Doplněno:
Sytič to má automatický
svíčky - cca měsíc nové
vzduchový filtr zkontrolovaný - ale neměnil jsem
podtlaky jsem nenechával seřizovat - pořídil jsem ji loni a do teď šlapala v pohodě
podtlakové hadičky zkusím projít - tady jen otázka - kdyby byla někde vypadlá - nezlobilo by to furt?26.4.2017 od JustYou_01
-
30.4.2017 od pistapista31
ked to ma automaticky sitič tak ho musi niečo ovladat nejaky krokovy motorček (mechanizmus) , vyčisti škrtiacu klapku
Doplněno:
Zkusím najít a kouknout:) Díky za tip
2.5.2017 od JustYou_01
snimaco teploty,prietoku vzduchu
30.4.2017 od pistapista31
-
30.4.2017 od Paťa.
Otáčky přidej podle manuálu, ale měly by se měřit něčím spolehlivějším než otáčkoměrem - DMM s frekvencí např. Ale pro vyzkoušení stačí přidat od oka.
BTW Pokud se nepletu, tak V-TEC má stejně jako FIčko automatický sytič bimetalový. A bývá problém s odvzdušněním chladící kapaliny.
Nemáš tam starý benzín, že? Garáž je suchá nebo vlhká?Doplněno:
Takže odvzdušnit?
Benzín nový...doplněný na max...garáž suchá, větraná:)2.5.2017 od JustYou_01
-
6.5.2017 od Martin.z.brna
FI i vtec nemají sytič jako takovej, sou to stříkačky takže směs za studena obohacuje řj.. to co je u FI na řidítkách je jenom mechanický zvednutí otáček pootočením klapek, já to při startu ani nepoužívám chytne v pohodě i bez toho..
-
25.4.2017 od sek
Tohle vypadá na pokažený automatický sytič. Přesně to samé jsem teď nedávno řešil na pracovním přibližovadle. Příznaky stejné a po vyměnění startuje dobře. Po vymontování z karburátoru a porovnání s nově koupeným, byl váleček s jehlou o nějaký mm povyjetý a to dělalo ten problém. Oprava svépomocí v řádu stokorun.
Doplněno:
Obávám se, že VFR800 VTEC rv 2003 bude stříkačka PGM FI.
25.4.2017 od pese