-
7.5.2017 od Luhara
Ahoj všem
Mám problém. Při volnoběhu mi kape benzin z gumové propojky mezi karburátorem a filtrboxem.
Nevím zda to má za následek to že je karburátor nastaven za zajíždění, ale to pochybuji.
Zkusím vyměnit těsnění pod šroubem krytky hlavni trysky protože to může téct i odtud to už bohužel nevidím jak stéká benzín po karburátoru.
Ale trápí mě to jelikož mi benzín teče na motor a zkrze kartery protéká do motoru a pak na zem. Ale převoďák ne.
Nevím co stím? Že by spatný jehlový ventil plováku?
-
9.5.2017 od udinar
U většiny mích veteránů to nekape, kapalo to jen u mojí Jawa 350/634 a zničilo mi to plastový filtrbox! Netěsnil mi jehlový ventil plovákové komory. Zalapoval jsem sedlo jehlového ventilu brusnou pastou a bylo po problému, filtrbox jsem musel koupit nový :(
-
7.5.2017 od maspe
je to normální. 2T bez klapek prostě trochu fluše do sání a za jízdy to pak zase cucá zpět.
Je to vlastnost těhle prehistorických herek. Jestli se ti to nelíbí, kup si něco moderního. -
7.5.2017 od Lumen
Jestli to opravdu kape tak bych rekl ze je problem v karburatoru,ale jestli se ti tam proste dela kapicka a ta obcas uslintne tak je to celkem normalni jak pise maspe...motor ti haze trosku smesi karburatorem do sani,takze mastny to tam mit budes,ale rozhodne by to nemelo vyslovene pokapavat
-
7.5.2017 od Dawes
Ahoj,
menší únik je vcelku normální, pokud by to ale vyloženě teklo, hledal bych problém v těsnosti jehly a plováku. Mě to teklo docela hodně, po delší jízdě z kopce pak chcípalo na moc silnou směs. Vyčistil jsem karbec, vyměnil jehlu a plovák a už je zase dobře.Doplněno:
Kape to dost, tak kapka za sekundu. Za minutu je louže pod motorem. Koukal jsem se a naštěstí páni inženýři, uďelali skosení na bloku pod karburátorem směrem k válci takže to kape do kliky což je lepší než do převodové skříně.
Karbec je právě čistěn v ultrazvuku. Nechci uplně kupovat novou jehlu a plovák spíš to zalapuju brusnou pastou :)
Je mi jasné že to kape, ale tohle je moc :)7.5.2017 od Luhara
-
8.5.2017 od Fück
Předpokládám, že u fosilní 477 je to stejné jako u každého jawského veterána, takže to neteče do převodovky ani do kliky, ale kolem sekundárního kolečka pod pravým deklem na zem. Jestli máš průhlednou hadičku mezi nárží a karbcem, stáhni ji nahoře z kohoutu a sleduj, jestli se v ní udrží hladina, Když ne, je to plovák nebo víčko plovákovky. Taky je možné, že za ty roky někdo složil kusy různých karburátorů. A nemyslím si, na rozdíl od přispěvatelů přede mnou, že to má kapat. Kape to jen pokud použiješ "sytič" a přeženeš to.
Doplněno:
Taky jsem měl prasklému plovák a přetýkala mi komora do dyfuzoru. Potom to vytýká okolo gumy na sání.
8.5.2017 od Bartéz1
-
14.5.2017 od penal1
někdy to přeplavuje jen za jízdy když plovák vibruje...zalapovat...a můžeš plovák testnout na těsnost...přes noc ho dej pod závaží do skleničky s benzínem...