-
26.5.2017 od Tomas451
Ahoj chtěl bych se zeptat jestli u staršího modelu vfr (1998-2001) bylo také proměnlivé časování vaček (V-Tec) nebo to má až model po (2002-2013) . Dík za odpovědi.
-
28.5.2017 od Galil
V-Tec nemá, zato má rozvod soukolím. To jsou přesně ty dva důvody, proč mám VFR z roku 98 Je totiž věčná
-
26.5.2017 od Kawapetr
98-2001 v-tek nemá, navíc má ještě rozvody řešeny ozubenými koly , dál se dají modely rozdělit na 98-99 a na 2000-(2001 těch sem teda moc neviděl) rv.2000 má automatický sitič měl by mýt menší spotřebu protože na něm udělaly nějaky vylepšení podle mě nejlepší model
-
26.5.2017 od Bad
5. generace (98-01) nemá VTEC, ale naopak má rozvody ozubenejma kolama, které v 6. generaci už nejsou.
Poslední ročníky 5. generace měly 3 bodové vstřikování a díky tomu lehce vyšší výkon, nižší spotřebu a méně ucukanou reakci plynu mezi zavřeno a otevřeno. -
5.6.2017 od CR500
mezi 98 + 99 a 00 + 01 (bez Vtec) jsou taky krapet rozdily... >2000 nemaji manualni sitic + maji katalyzator + lepsi palivove mapy + immobilizer.....moje VFR 2000 se bude hooodne tezko nahrazovat, porad nevim co novejsiho tolik dokaze