-
15.3.2018 od zellnak
Zdravim, mám oproti TP jiny rozměr přední pneu. V TP mám 120/60 a na moto 120/70. Která dobrá duše mi pošle okopirovany TP abych měl podklad k dopsání do meho TP. Musi to ale byt stejná motorka. Díky
-
15.3.2018 od zzzmrzlinar
nevím, co dělají u Vás na STK, ale jak ti píše SETE, takhle jednoduše to asi nepůjde. Bandit šestka měla v určitých letech povolený profil 60 a jiný ne a když už tam je 70 tak to zas bude nejspíš jiný model: Jedině, že by ti techničák půjčil někdo, kdo už to absolvoval přes dekru či přes dovozce a těch myslím, že moc nebude.
-
16.3.2018 od Krizon4
Rozmery pneu spatne zapsany v TP se do zblbnuti resi na jawch. Nekdy jim na DI skutecne staci kopie jineho TP k tomu aby to opravili, nekdy vyzaduji papir od vyrobce / dovozce / dekry. Nevymejslej blbost, napis maila do suzuki, a uvidis zda to vubec dovozce na tvoji motorku povoloval.
-
16.3.2018 od brejsa.cz
Řešil jsem taky u Hondy špatný zápis pneu v TP při dovozu. V podstatě jsem si toho všimnul až po dvou letech při další STK a jediné řešení bylo obrátit se na oficiální zastoupení Hondy v ČR. Chtěli po mně ofocený TP a podle VIN mi poslali vyjádření, zaběhnul jsem s tím na dopravku, kde mi to bez problému opravili. Do čtrnácti dnů to bylo vyřízené.
-
19.3.2018 od keto
Zeptám se možná hloupě, ale když už někdo na daný typ motorky doloží od výrobce, či dekry, že tam ty gumy můžou a zanese se tento fakt do databáze, tak musí každý další se stejnou motorkou absolvovat kolečko s potvrzením nebo už to pak platí automaticky pro všechny další, když už to jednou doloženo a zapsáno bylo, nebo jsem moc naivní, že by STK v tomto byla tak moderní ?
-
19.3.2018 od CRF1000
Technické údaje k motocyklu nevznikají zapisováním do TP ani jeho přepisováním, technické údaje motocyklu jsou výsledkem schvalovacího procesu.
Nejedná se tedy o žádná přepisování TP podle jiného TP k jiné motorce, ale zapsání - registrace množiny technických dat, které jsou přílohou rozhodnutí o schválení konkrétní motorky...
S jednou motorkou může výrobce postupně absolvovat několik schvalovacích zkoušek v technické zkušebně a výsledkem bude soubor technických dat, které se mohou nepatrně lišit od toho předchozího včetně rozměru pneumaik
Takže stručně, zapisuje se jen to, co je schváleno a co není schváleno, to se nezapisuje
Pokud jde o Základní Technické Popisy, tedy soubory dat k vozidlům, podle české právní úpravy existují tyto ZTP pouze k motocyklům, které jsou uváděny na česká trh...Pokud si přivezete ze zahraničí motocykl, který se neshoduje s typem uváděným na český trh, nemůže k němu existovat ani žádný ZTP ...Doplněno:
ještě doplňuji, že i když postavím vede sebe dvě motorky které jsou na první pohled stejné, mohla být jedna z nich schvalována o něco dříve nebo později a výsledkem schvalování je jiný soubor technických dat...i některé motory jsou na první pohled fyzicky stejné a pasují do rámu, ale jsou označeny číslem typu který není obsažen v dané množině technických dat které jsou výsledkem schvalovacího procesu...předpokládám že je to vyčerpávající vysvětlení a je to jasné
20.3.2018 od CRF1000