-
19.4.2018 od TRIBES
Dobrý den,
Motorka mi po zapojeni do "dealer mode" hází chybu C40. Za studena občas nechce držet volnoběh. Rozsvítilo se mi to jednou na dálnici. Chybu to hlásí pořád, stačí zapnout zapalování, na volnoběh, pořád...
Jinak funguje bez problémů. Neví někdo, jak tuto bychu vyřešit? Děkuji
Doplněno:
Problem solved - rozpojeny konektor od ISC
27.4.2018 od TRIBES
Další informace ohledně chyby C40:
https://i.imgur.com/hvHHsIU.png
- C40 (P0505) - circuit voltage of motor drive is unusual. idle speed is higher than normal condition
- C40 (P0506) - idle speed is lower than the seired idle speed
- C40 (P0507) - idle speed is higher than the desired idle speed
V manuálu se taky říká, že se má po opravě použít (SDS - Suzuki Diagnostic System) pro vymazání chyb z DTC. To tedy nemám... Nemá to nějaká hodná duše v Praze s pochopením pro chudé studenty?20.4.2018 od TRIBES
-
20.4.2018 od Beemer-Beemer
C40- chybka na volnoběhu - ale může být na vině i druhá klapka ( i řídící jednotka ).
Takže asi bych určitě začal kontrolou a pročištěním klapek.
Taky to může být napětím –zkontroluj zda při 5000tis ot. má systém alespoň 13,9Volt.
Pokud ne, zkontroluj stator . Odpor mezi kterýmkoli ze tří výstupů. ( všechny černé, nebo všechny žluté)
by měl být mezi 0.2 a 0.7 Ohm. Mezi těmito vodiči a kostrou musí být odpor nekonečno.
Při 5000 ot má být mezi nimi 60 Volt (AV).Doplněno:
Diky za rady ale, snad je nebudu muset pouzit!
27.4.2018 od TRIBES
Nakonec to byl rozpojeny konektor pred airboxem
27.4.2018 od TRIBES
Jak vypadaly ty klapky? Čisté, volně pohyblivé ? Jakou hladinu drží palubní napětí po zapnutí klíčku na první polohu -před nastartováním motoru ?
23.4.2018 od Beemer-Beemer
Na 5K RPM moto dává 14.55V. Ale ta C40 se rozsvítí jak zapnu zapalování a motorka vyzkouší nějaký serva. Díky
20.4.2018 od TRIBES
Dnes vyzkouším a dám vědět.
20.4.2018 od TRIBES