-
2.8.2018 od mrmmrm
Mam ju od nova, kupovana z predajne. Cely zabeh aj nejakych dalsich 1000km, dohromady cca 2100km, sa spravala standardne, tzn. uplne super. No potom sa nieco stalo a prestala brzdit motorom. Z vyssich otacok to zacne mat brzdny ucinok, no ako pride 3000 rpm, brzdny ucinok motora sa strati a ja letim ako na volnobezke. Je to velmi neprijemne a nebezpecne, najma v zakrutach dole kopcom. Ale v zakrutach celkovo.
"Diplomovany" technik od Hondy tvrdi, ze je to v poriadku a motor si pod 3000 rpm zacne pridavat palivo pre udrzanie volnobeznych otacok.
V poriadku to vsak nie je, pretoze motorku si poznam od 0 km a talto sa skratka nespravala.
Dal som na tom previezt dvom skusenym ludom a obaja mi to potvrdili, ze to tam je. Jeden z nich ma AT model 2017 a ten mi povedal, ze v porovnani s jeho motorkou ta moja nebrzdi motorom vobec (samozrejme trosku zvelicene).
Mate niekto podobne skusenosti?Doplněno:
Manualna prevodovka
2.8.2018 od mrmmrm
-
2.8.2018 od Pedl
To máš DCT?
Každopádně nové AT mají hromady elektroniky, třeba stačí přepnout nějaký režim.
No někdo kdo má AT určitě napíše přesněji... -
3.8.2018 od Farock
Tak jsem trochu Googlil protože Hondu už nějaký ten pátek nevlastním vygooglil že máš nastavení z více možností brždění motorem.Není možné že by jsi si to přehodil či dokonce vypnul?
K dispozici jsou také 3 úrovně nastavení výkonu motoru a brzdění motorem.
V nastavení, které bylo poprvé použito u RC213V-S – první homologované silniční verze MotoGP speciálu Honda – nabízejí tři jízdní režimy přednastavené kombinace jednotlivých parametrů, jež jsou vhodné pro různá prostředí a různé typy jízdy:
TOUR poskytuje nejvyšší úroveň výkon (1), střední úroveň brzdění motorem (2) a vysokou úroveň kontroly trakce HSTC (6).
URBAN poskytuje střední úroveň výkonu (2) a brzdění motorem (2) a vysokou úroveň kontroly trakce HSTC (6).
Režim GRAVEL nabízí nejnižší úroveň výkonu (3) a EB (3) s vysokou hodnotou HSTC (6).
Čtvrtý režim – USER – umožňuje jezdci nastavit a uložit svou vlastní preferovanou kombinaci výkonu, EB a HSTC. Jízdní režim a úroveň zásahů systému HSTC je možné kdykoli změnit ovládacími prvky na levé rukojeti.Doplněno:
Vsetko som vyskusal a aj ked je brzdny ucinok subjektivne slabsi ako na zaciatku, najvacsi problem je, ze sa po dosiahnuti 3000 rpm smerom dole brzdny ucinok jednoducho strati. Je to ako volnobezka. V reale napr. vojdete do zakruty brzdiac motorom a ocakavajuc konstantne spomalovanie, ale pride 3000 rpm a vy nezmenenou rychlostou letite zo zakruty von ...
3.8.2018 od mrmmrm
-
11.10.2019 od Schimi
Při tom jak jsi to popsal, tak tady není co vymýšlet. Odvez to Hondy a sepiš reklamační protokol, uveď že se podstatně změnily jízdní schopnosti vozidla a vzhledem k jejich nepředvídatelnosti to ohrožuje bezpečnost provozu. Pokud odmítnou tak pohroz znalcem. Ten to vyhodnotí raz dva a oni zaplatí i ten posudek.