nevim kudy dál

  • 0

    12.8.2018 od Rexvelo

    Zdravím,
    CX 500 - na jedničku, dvojku jede normálně. na trojku a čtyřku začne v cca v 5 000 vynechávat a téměř nejede. Trochu se rozjíždí při velmi něžném přidávání. Při normálním přidání nejede jako by se dusila, nebo nešly svíčky. Pří podřazení na 7 000 jde na maximum.
    Karburátory čisté, svíčky nové. děkuji za rady Zdeněk

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (6)
  • 0

    12.8.2018 od Dřík

    Zkontroluj, nebo nech zkontrolovat nastaveni a zmeny predstihu stroboskopickou lampou.
    To vypada na spatnej predstih, resil jsem to vymenou zapalovacich jednotek na Boldoru.

    Doplněno:

    Btw. Co osazeni motorky. Sani a vyfuk original? Na kolik mas nastaveny piloty volnobezne smesi?

    13.8.2018 od Dřík

    Doplnit odpověď

  • 0

    13.8.2018 od yetti_cz

    A jedničku, dvojku vytočíš na max?

    Doplnit odpověď

  • 0

    15.8.2018 od honza.vojak

    Ta motorka "normalne" jezdila, a ted to takhle zaclo? Nebo to mas takhle od zacatku, a o puvodu uz nic dohledatelnyho?
    To by mela byt zakladni otazka.

    Pokud 1) pripomina mi to CDI, pokud mas to puvodni. CDI ma dva rezimy pro zapalovani, pro nizke a vysoke otacky. Stane se, ze odejde jedno z toho: nizke- uz ani nenastartujes, vysoke- nad urcitou hranici otacek se nedostanes,mel jsem v pameti ze to bylo 6tis ale uz nevim,dohledat to jde.
    Jestli teda garantujes ze karburatory, svice, civky jsou ok, tohle mi prijde jako logicky.
    Resil bych nejdriv tim, ze bych poprosil nekoho at ti pujci svy CDI, a nebo naopak ti to svoje otestuje na jiny masine. A pokud je to tutovka, optimalni varianta je CDI od Ignitech. Ani bych neschanel to stary nekde po ebay

    2) pokud to mas od zacatku, nemas nahodou 25kW verzi? Takhle se to skrtilo v DE. Na karbcich a svodech by si mel mit vyrazeny kW, jestli co je v TP nejisty.

    predstih a stroboskopicka lampa - opravdu to takhle
    u CX lze? To by me zajimalo jaky bod zamerit. Tutovka je az po sundani zadniho vika a nastavit klikovku ktera ma pero aby prochazelo s aretacni znackou- coz znamena pracnou demontaz a novy tesneni..

    Combuste, Martine50, tesim se na Vase moudra

    Doplnit odpověď

  • 0

    15.8.2018 od combust

    Pokud je to CDI verze tak to může být špatným vysokorychlostním vinutím co to cdi živí. Teoreticky se to pak projevuje slábnoucí jiskrou což by při plným plynu (kdy je ve válci plnej tlak a rostou nároky na přeskokový napětí) způsobovalo vynechávání zapalování. Chce to osciloskop a zkontrolovat půlvlny na modrým drátu. V celým rozsahu otáček by se měly dostávat aspoň na 170-180V. Může se zkusit i jiskřiště namísto jedný svíčky a zkusit to roztočit na jeden válec. Mělo by to spolehlivě skákat na 6mm.
    Předstih se dá taky zkontrolovat. Chce to je jen "inspection plug" (origo kat. číslo 07999-4150000) a stroboskop co blejská na krátkou jiskru CDI. Inspection plug je prostě malý kulatý okýnko který se našroubuje namísto krytky vpravo nahoře na zadním deklu motoru kde je otvorem vidět na setrvák. Jsou na něm vyražený rysky FR (základní předsti pro pravej), FL(pro levej) a pak II (což je max. předstih). Bez okýnka nezkoušet (pokud teda někdo nemá zálibu v horkým oleji v xichtu a očích).

    Jinak to klidně může být i těma karburátorama. Klidně můžou být čistý ale je otázka jestli jsou správně poskládaný, neváznou šoupátka atd.

    U TCI verze by to mohl dělat rozpadlej odstředivej element (tam se to pak špatně odhaduje ale zas je to snadno vidět).

    Doplnit odpověď

  • 0

    1.1.2020 od Martin50

    Zdravím v novém roce 2020. Objevil jsem to tu dost pozdě. Už to máš vyřešeno?

    Doplnit odpověď

  • 0

    21.1.2020 od muddry

    Taky by mě to zajímalo..nápadně to připomíná můj problém...včera mi přišel ignitech tak uvidíme..

    Doplněno:

    Tak Hondice přede jako kotě...vadnej vysootackovej okruh pro napájení CDI...s teplotou motoru dávala cívka min a míň voltů...

    16.4.2020 od muddry

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist