-
29.8.2018 od orzo
Zdar, viklá se mi přední řetězové kolečko na hřídeli od převodovky, a to ve směru kolmo na směr jízdy. Řetězové kolečko už je starší, a má něco za sebou (ale zuby zatím špičatý nejsou), stejně tak řetěz už je docela vytahaný. Pojistná podložka i šrouby se zdají OK, jsou dostatečně dotažené.
Nejlépe je to vidět na těhle 2 cizích videích, myslím že v mém případě se to viklá ještě více, navíc je tam volnost cca 2mm, kdy jde kolečko posouvat směrem k převodovce a od ní. Krom toho je i malá volnost 1-2mm na samotné hřídeli.
Nevím jestli jde o vadu, nebo vlastnost? Někdo tvrdí, že částečná volnost kolečka u japonských strojů je schválně kvůli menšímu opotřebování řetězu, viz zde ( https://www.motorkari.cz/tema/?t=202178 )
-
29.8.2018 od _Michal
Na kle 500 normální stav. Nevím, proč experimentovali inženýři, asi chtěli snížit hmotnost.
-
30.8.2018 od alfik68
To je normální,stejný systém měl Dominátor a ať děláš co děláš,vakl je tam pořád.Asi bys to zlepšil novým kolečkem,hřídelí a tou podložkou co to drží,ale to je značný zásah do motoru.
-
4.9.2018 od Stimul11
ahoj taky jsem měl tento problem a koupil sem kolečko s náliskem jako podložka a je to tedko super