-
20.4.2019 od x.para
Ahoj, k založení diskuse mě dohnalo chronické nestartovaní ČZ 175 prasete, které evidentně souvisí s nízkou hladinou. Mám namontovaný fungl nový karburátor se sytičem PACCO, ale problém je v tom, že ani sytič nezlepšujel starty. Původní karburátor měl uplně ten samý problém. A sytič nezlepšuje, protože je v komoře nízká hladina benzínu. Oveřeno https://www.velorex...ad/phorum/6277_0.jpg a hladnina je asi 5mm pod čelem plováku. Když vymeníme orig. víčko bez cupátka za víčko s cupátkem, lehce přeplavíme, tak motor naskakuje na první dobru. A teď ten dotaz. Jaktože nestačí starovat se sytičem? A jak to že to přeplavení vyřeší. Snad ten kdo navrhoval, ten karbec počítal s tím že hladina by měla být tak vysoká, aby fungoval sytič. Nebo je to jinak? díky za postřehy.
-
20.4.2019 od cmiral
nedávno jsem četl (asi zde) dotaz, ze kterého vyplynul taky problém s nízkou hladinou u této náhrady. Já např. u 559 po renovaci dal zpět karbec se sytičem a nemám problémy s jeho obsluhou a starty jako ti co ho v minulosti nahrazovali variantou bez sytiče. Přitom stačí studené starty se sytičemně bez plynu. Kdysi jsem diskutoval s jedním kolegou, který měl taky problém se sytičem a při zkoumání náhradních kusů co mám pod ponkem jsem našel drobný rozdíl v tělesech. Některé kusy mají asi odvzdušňovací dírku na komoře pístku sytiče. Toť má teorie .
Doplněno:
Určitě by to mohlo být ono, že ty náhrady mají nižší hladinu, ale pak by nedávalo smysl, že původní karburator dělal to samé. Asi tam budu muset nechat zatím víčko s cupátkem a třeba ještě k něčemu dojdu.
20.4.2019 od x.para
-
21.4.2019 od kokoška.
Otec řešil to samé,nakonec koupil na Moto-Ustí karburaci Made in Taiwan.S vepř si jenom chrochtá.Vloni byl po ose na Slovensku
-
21.4.2019 od udinar
Obecně je známo, že náhrady karburátorů Jikov většinou stojí za hovno. Lepší je sehnat originál a pohrát si s ním. Na tom tvém originále mohl být ucpaný sytičový kanálek, třeba to chtělo jen pořádně vyčistit ultrazvukem. Z vlastní zkušenosti vím, že karburátory Jikov jsou celkem nezmary. Zatím jsem vyhodil jen jeden a ten měl strhaný závit na krycím šroubu hlavní trysky! Taky dost záleží na tom, jaké trysky v tom karburátoru byly! Mrkni na stránky Jawarmaniaka, jsou tam popsané snad všechny druhy karburace co se montovaly na Československé stroje
Doplněno:
hele mam tech karburaci doma asi 10 v bedne a z hovna bic proste neupletes.mozna to je cina ale aspon je nova
21.4.2019 od kokoška.