-
31.12.2019 od Calomel
Před odstavením na zimu jsem za běhu zavřel kohout paliva,abych vyjel benzin z karbcu.po cca 2 měsících jsem chtěl nastartovat,ale starter točí ale motor nenaskoci.Na zavřený plyn se syticem má trochu snahu ale po přidání plynu jen točí a pak střeli do vyfuku.baterka je ok.předtím chytala na cvrnknuti.poraďte kde soudruzi udelali chybu.Calomel.
Doplněno:
Diky za info.bylo to fakt špatným benzinem.nahradil jsem ho vervou 100.vyndal levou svíčku,(prava je pro caperfilda), horkovzduskou ohřál trocu hlavu,stříkl trochu.benu do válce.chytlo to hned na jede válec a po chvíli se pridal i druhý.super!
19.1.2020 od Calomel
-
1.1.2020 od Tommy
Nemáš jen benzín v karburátorech, taky se nám to na TDM děje. Řeším to tak, že otevřu kohout na ON, a pak přes kousek hadičky v hrdle nádrže utěsněné hadrem lehce natlakuji nádrž. Stačí chvilka, a pak to nastartuje normálně.
Doplněno:
Přesně jak píše Tommy - není v karburátorech palivo - přesně jak píše - udělat přetlak v nádrži na chvilku a bude to OK. U TDM850 normální záležitost
9.1.2020 od -Nio-
-
1.1.2020 od Skrunch
Máš zanesené karburátory(trysky). To rád dělá dnešní benzín, který má v sobě biosložky.
Vyčistit trysky a na zimu je dobré, hlavně pro karburátory, použít 98 nebo 100 oktanový benzín. Je čistější. Nebo použít jednoho z výrobců STP, TEC2000 a jeho čistič paliva či anti-degradační přípravek pro benzín. -
6.1.2020 od grandpa
Zdravím!
Chybu soudruzi udělali v benzínu! Studený motor, letní benzín a s lihem a chladné prostředí, to jsou základní předpoklady aby to nešlo! Skladovatelnost benzínu E5 je tak 2 měsíce. Pokud máš stroj s karburátory tak není ani utěsněná nádrž proti vnikání vzduchu, jako naschvál vlhkého. Co máš v nádrži na dně? Kromě odloučeného lihu který nehoří pod 15°C ?Doplněno:
Před zimou zásadně Verva 100 dvě nárže. Pak při odtstavení nechám dojet a benzín vypustím do plechové bandasky hermeticky uzavžené!
6.1.2020 od grandpa