-
30.1.2020 od jikiclio
Zdravím všechny zdejší odborníky.
Mám TDM 93ku 3vd a pořád řeším bohatost směsi na volnoběh, která je opravdu móc bohatá,že mi i podpálila ventyli.
Co sem vše dělal.
Kompletní repas karburátoru,od trysek až po membrány + příruby
Repas hlavy + rozvody
Klasický svíčky kabely cívku snímač otáček hadice
Dal sem origo airbox a výfuk.
Jehlu šoupátka mám úplně dole a bohatost nastavenou na 2 otáčky.
I když ji nastavím na půl otáčky tak při startu na sytič je směs pořád tak bohatá že střílí do sání a jede jen střídavě na jeden z válců.
Když sytič stáhnu a protůruju tak se vše celkem stabilizuje ale při vrknutí plynem je jako tdičko.
Je jasný že je bohatá směs ale kde a jak ubrat? Nikoho ochotného,kdo by půjčil 100% funkční karbce sem nenašel.
Nikde a nikdo mi nedovedl poradit na 100% tak to zkouším zde a snad bude mít někdo radu nad zlato a já ji nebudu muset poslat do světa na díly.
Omlouvám se za dlouhé téma, ale sem opravdu bezradný.
-
30.1.2020 od Slávek-TDM
Klasika - karburátory Mikuni. Jsou vychozený komínky a jehly. Bez jejich výměny nic dalšího správně nenastavíš. Dej do google hledat TDM850 (nebo TRX850 / XTZ750) emulsion tubes a uvidíš spoustu témat. Nebo si přečti zde:
http://www.factorypr...tubes,pilot_jets.htm -
30.1.2020 od honza780
Podle manuálu máš mít bohatost u ročníku 93' 3 otáčky.
Doplněno:
Mrkni se sem.Nepodařila se mě sem dát fotka.Takže ji mám ve svém deníku.
https://www.motorkar...etail&ddid=7544931.1.2020 od honza780
-
30.1.2020 od Norik
zkus ještě překontrolovat správnou hladinu benzínu přes odkalovací kanál,od spodku nápisu Mikuni 15,8-16,8 mm
Doplněno:
ty chceš poradit,doporučil jsem ti snížit hladinu a asi děláš něco špatně
31.1.2020 od Norik
Nepsal jsi, ze mas nove i jehly a kominky. Ale ze by se ventil podpalil bohatou smesi si nemyslim. Spis chudou. Jaky jsi daval hlavni trysky?
30.1.2020 od Slávek-TDM
Hoši psal sem že mám v karbecu vše nové.
I komínky.
Nechci nikoho urazit ale v manuálu 3vd jsou 2ptacky a hladina 7.4-8.4mm30.1.2020 od jikiclio
-
30.1.2020 od Eastrider
Ahoj, všetko nové neznemená nič v dnešných časoch.
A nastavenie podľa manuálu je len informatívne, aby si vedel moto naštartovať, motor zohriať na prevádzkovú teplotu.
Koriguje sa podľa správania sa motoru.
Jemne sa koriguje, sledujú sa zmeny otáčok atď.
MIMOCHODOM ak máš špinavý vzduchový filter, karbec môžeš nastavovať koľko chceš..Doplněno:
NN filtr mám 100% čistý
30.1.2020 od jikiclio
-
31.1.2020 od NXram
Nechci chytračit, ale také jsem ji kdydsi měl a po instalaci přímého sání bez airboxu a výfukého systému Remus, se nám to nepovedlo naladit bez brzdy ............... Pak jsem to vzal na brzdu, a bylo to hotové bez metody pokus omyl. To samé jsem řešil u Vmaxe před pár lety, KN fitr a Cobry a bylo to bez brzdy nenaladitelné
Držím palceDoplněno:
Hladina je prostě min o 4-5 mm větší jak ma.
Ventil zavírá drží ale při prohnutí plíšku na plováku se hladina prostě nehne a zavírá pořád stejně i když ho ohnu o 4mm31.1.2020 od jikiclio
-
4.2.2020 od TDM851
Moc ti neporadím, ale ventily ti podpálí chudá směs.
Jestli to neskrtis a ono to chce na bohatost přidat.