-
22.3.2020 od futureteam
Ahoj. Prostřednictvím tohoto fora bych se rád obrátil na všechny lidičky co mají nějakou zkušenost s přestavbou pionýra na cross. Stavím pro syna a dostal jsem se k sekundárnímu převodu. Nechci tam nechávat origo ,chtěl bych aby to něco umělo v terénu. Měl jsem představu kolečko na motoru 14z a rozeta 65z . Ale vzhledem k tomu ,že s tím nemám žádnou zkušenost a možností jak to nakombinovat je moc, tak jsem se rozhodl obrátit na vás odborníky. Předem moc dík za rady přeji krásný den.
-
24.3.2020 od Sally06
Zdravim, já když jsem jezdíval ficht cup závody. Většina závodů byla z půlky asfalt z půlky polňačky/les, většinou nešlo o bůhví jaké převýšení. Většinou se jezdilo vepředu kolečko 12z. Jen jeden závod jsem musel jezdit 11z. zadní rozeta vždy origo. Ten fichtl motor nemá výkonu na rozdávání a podle toho co se s tím bude jezdit a kdo na tom bude jezdit (váha jezdce)??? Bude rozhodující přehazovat přední kolečko. Musí to stačit... v extrému jde dát 10z. kolečko dopředu. Netřeba laborovat s rozetou, prodlužovat řetěz atd. atd. práce navíc zbytečná si myslim.... od 10z. do 14z. je mega rozsah toho, jak ten fichtl pojede...