-
16.4.2020 od Bertez
Dobrý den, prosím o radu. Mám BMW R 1200 GS ADVENTURE rv 2010 dvouvačku. Z levého válce, pod víkem ventilů mi uniká olej. Koupil jsem nové originál těsnění a vyměnil jsem jej. Problém s únikem oleje však přetrvává. Neví někdo prosím jakým momentem se může víko dotáhnout? Popřípadě, zda se někdo s tímto problémem setkal a jak ho vyřešil? Děkuji vám za odpověď.
-
16.4.2020 od JiriBN
Únik je určitě pod hlavním těsněním?
Měnil jsi i těsnění kolem svíčky?
Dvouvačka má velmi slabý ventil dekl, kontroloval jsi zda není prasklý po pádu?
Utahovací momenty najdeš v servisním manuálu (Reprom), který řada r1200 má ve formě virtuálního disku s koncovkou .iso a stáhneš ho z uložto po zadání "reprom".Doplněno:
Děkuji za radu, manuál jsem si stáhl a ještě zkontroluji zda není víko prasklé. Kdyby bylo nějak poškozené, tak ho vyměním a je po problému. Měnil jsem i těsnění kolem svíčky a tam je vše suché.
17.4.2020 od Bertez
-
17.4.2020 od juryna007
Ahoj.. Na víku bys měl mít šrouby s osazením takže to dotáhneš citovka golou a dal už to stejně nepůjde, nemá smysl to přetahovat... Mě se osvědčilo namazat nové těsnění z obou stran motorovým olejem co dávám do motorku a samozřejmě musí být všechno absolutně čisté, je lepší to čistit papírem než hadrem...
Po výměně to bude ještě chvilku vzlínat ale mělo by to po pár ohřátí přestat.. -
18.4.2020 od Waltr
Pár těch vík už jsem přítáhl a niky žádné neteklo. Tam bude jiný problém.
Je tam dole taková plastová (gumová) chránička. Nemáš ji nějak ,,šprajclou"?
I samotné těsnéní se musí důkladně vložit do zámků, nemáš ho někde mimo?A nebo jak píše výš, prasklé víko.