-
30.5.2021 od ghostnight
Dobrý den chci se zeptat jestli by mi někdo poradil. nedávno se mi stalo že při cestě domů při asi 110km/h a maximalnich otáčkách zničeho nic okamžitě klesnul výkon motorka nechtěla jít do otáček tak sem na chvíli zastavil a vypnul klíček asi po minutě sem ji zase nastartoval a poté už bez problemů dojel domů. Ale na další den motor neměl vůbec sílu a nechtěl přesáhnout 7-8K(ještě při jízdě se stane že když zkusím dosánout těch 7K otáček tak motor ztratí ještě víc sílu a nechce přesáhnout 4-5K otáček ale poté co vypnu a zapnu klíček a nastartuju tak už se to zase trochu zpraví) zkoušel jsem dát karburátor do ultrazvuku a nepomohlo taky jsem zkusil vyměnit svíčku též nepomohlo ještě jsem zkoušel přívěru funguje tak jak má a není ani ulomená a ohledal sem elektrické obvody a všechny jsou v pořádku. Děkuji za rady.
-
30.5.2021 od JwKS_Pavel
Odvzdušnění nádrže? Moc to nedráždi, je pravděpodobný, že nedostává dost paliva,mohla by se chudou směsí hvízdnout, jestli se už tak nestalo... Jak vypadá píst přoi pohledu výfukovým kanálem?
Nevím, jak má NSR řešeno odvzdušnění. Až zazlobí, zkus pootevřít zkusmo víčko nádrže. Pokud se to chytne, máš vyhráno.Doplněno:
to si nejsem jitstý protože sání je řešeno přes air box a do nádrže jsou udělány odtokový kanánálek kterým se dostává vzduch do nádrže(a je tamkarburátor takže benzín teče samospádem
30.5.2021 od ghostnight
-
2.6.2021 od ja1
a už tam nekdo mnenil píst? změř kompresi
Doplněno:
To je hodně přesná metoda měření komprese, ale chce to působit prstem na otvor pro svíčku přesně kalibrovanou silou.
2.6.2021 od Maxipes_Fík
stací vytočit svíčku a pri startu nesmís udržet prst na díře po svícce
2.6.2021 od ja1