-
24.8.2021 od onduh
Zdravím, Mám Hondu xr 125L a mám u ní problém, před domem jsem ji nastartoval, normálně chytla a fungovala, ale když jsem na ní jel, tak zhruba po 150m zničeho nic přestala jet a nešla nastartovat. Odpoledne jsme se vrátil z práce a normálně chytla, ale volnoběh kolísá (je nepravidelný) a při prudkém přidání plynu se dusí (před tím to nedělala), když ho přidám normálně, tak je to bez problémů, ale při vysokých otáčkách jde z výfuku černý kouř a je suchá černá svíčka (předtím byla cihlové barvy)
Karburátor byl dán na vyčištění a seřízení, řekl že tam našel na dně trochu oleje a nebyl rozladěný. Doma jsem tedy vylil a vyčistil nádrž a benzín byl čistý (tankovaný na benzínce). Poté jsem motorku složil a stále dělá to stejné. Nevím čím by to mohlo být, nemáte někdo nějakou radu prosím ?
Děkuji
-
25.8.2021 od Slávek-TDM
Asi se ti přeplavuje karburátor - zřejmě visí plovák v dolní poloze. Zkus plovákovou komoru poklepat jemně kladívkem nebo šroubovákem. Neteče ti benzín z přepadu?
Doplněno:
Benzín z přepadu neteče, ale mohu to zkusit poklepat, ale to by si nejspíš všiml kdyby držel v dolní poloze nebo je možný, že když ho měl rozdělaný, že by si toho nevšimnul? ale zkusím poklepat třeba to něco udělá.
25.8.2021 od onduh
-
1.9.2021 od chatra
To, že byl karburátor vyčištěný neznamená, že je správně složený. S CBR125 jsem řešil problém neustálého přeplavování karburátoru, který byl před tím v servisu vyčištěný ultrazvukem. A taky měl špatně namontované víko plovákové komory, tak že plovák drhnul o stěnu.
Karbec ven, rozebrat a zkontrolovat, jestli zavírá ventil v plovákovce a výšku hladiny.