-
9.12.2021 od Jezevec125
Zdravím, nevíte někdo kde by mohl být problém?
Mám Hondu CB125J (1976) a pořád mi chcípá. I když je na provozní teplotě. Jakmile přidám plyn, otáčky padají, až chcípne. Běží 5 minut na volnoběh a najednou chcípne. Po prudkém přidání plynu i při vysokých otáčkách vynechává. Za normální plynulé a pomalé jízdy žádný problém.
Karburátor je nastavený podle manuálu. (U trysky je napsáno "Main jet .... 110" Co je myšleno tím 110?)
V techničáku má napsáno palivo BA 90. Nemá na to vliv palivo? Tankuji Natural 95.
Děkuji za jakoukoli radu.
-
9.12.2021 od Eastrider
Ahoj!
Hm, ťažko povedať, ale napr. bohatá zmes nie je dobrá.
Pozri sviečku, aká je. Čierna či vypálená?
Dalej starý benzin N95 tiež nie je sláva.
A main jet - hlavná tryska 110 t.j. priemer tryskyDoplněno:
Vymeniť vzduchový filter je dobrý nápad, čistý fter ochudobnuje zmes.
A ešte keď je problém volnobeh a problematické nastavenie karburátoru, možno voľnobežnú trysku by som vymenil za menšiu.
A skús karbec nastaviť nie podla manualu, ale podľa zvuku a reakcie motora.9.12.2021 od Eastrider
No svíčka je černá, takže bohatá směs. Ale jak se snažíme nejde snížit. I na hraniční nastavení karburátoru. Zkusíme ještě vyměnit vzduchový filtr ale to vše až na jaře.
9.12.2021 od Jezevec125
Ten displej je marha citlivý, takže 110 znamená priemer trysky v stotinách mm, to znamená 1,10 mm
9.12.2021 od Eastrider