-
23.12.2015 od Íša
Zdar,mám asi půl roku TTčko,takže v tom nejsem ještě tak úplně "zběhlej",ale případá mi,že spojka prokluzuje víc ,než by měla. Je to cejtit hlavně při nezahřátým motoru. Vypadá to zhruba,jako kdybych jel na skůtru...motor vrčí ,ale zátah nic moc,spíš to tak nějak na rychlosti pozvolna přidává. Když se motor zahřeje ,tak už to není tolik znatelný,ale i tak je to takový pozvolný,prd zátah.Může to být špatnou volbou oleje? Předchozí majitel tam dával Motul 10W40,tak v tom pokračuju,od jiného výrobce,ale taktéž 10W40.V manuálu doporučujou SAE20W40SE nebo SAE10W30SE.
Díky za pomoc.
-
23.12.2015 od Anti
Pokud jsi použil správný olej(4T),tak viz výše kolega-vůle páčky.Pokud je i ta v pořádku,projdi celý mechanismus spojky jestli to někde nevázne netáhne.Pak už budeš téměř s jistotou vědět,že ti lamely mávají sbohem...
-
25.12.2015 od Íša
No,vůle tam není :/ ...zkusím se mrknout na ten mechanismus.Studoval jsem manuál a podle něho by se měl dát seštelovat v případě,že jsou lamely v poho samozřejmě.Jinak mě asi čeká investice do nových.Zatím dík:)
Doplněno:
Tak když tam vůle není, tak si serid lanko u spolkové páčky tak aby tam byla. Jestliže tam totiž vůle není, spojka je porad trochu vymackla.
27.12.2015 od seikos
-
27.12.2015 od CARDAX
mno podobnej problem jsem resil na svym VXku.... a nakonec to bylo jasny neni 10W40 jako 10W40......problem je ten že se dělá jak polo tak plná syntetika,tj liší se velikostí molekul....plná má všeshny stejně velky....tkze při dosednutí lamel se olej rychle a rovnoměrně vytlačí a neklouže......u polosynt.(kvuli ruznym velikosti molekul)trvá dyl nez si lamely sednou a pak dochází k jevu klouzání...... musis tm mít to co ma bejt....koukni do manualu