-
23.5.2022 od kopejdar
Prosím vás o radu. 9/2021 mi nabourali motorku. Do autorizovaného servisu jsem jí dovezl 11/2021, protože se stále čekalo na to, až si přijede motorku nafotit likvidátor. Škoda byla řádně nahlášena na pojišťovnu. Telefonicky mi potvrdili opravu do konce roku 2021. Do dnešního dne stále motorku nemám. Pojišťovna mě v 2/2022 kontaktovala ohledně doplnění kalkulace nákladu na opravu před zahájením opravy. Tu jim měl poskytnout autorizovaný servis Honda. Poté mi autorizovaný servis oznámil, že nejsou dostupné náhradní díly. Pojišťovna i servis vše neustále protahují a dnes je to půl roku od doručení motorky do autorizovaného servisu a stále není jasné, kdy budu mít motorku k dispozici nejlépe opravenou. Můžete mi prosím poradit, zda existují nějaké zákonné lhůty na opravu , vyřízení pojistné události atd? Mám vůbec nějaké možnosti, jak vše dotáhnout do zdárného konce?
Díky moc
-
24.5.2022 od ja1
Moto bylo nové v záruce? Tam by šlo řešit reklamaci, u staré motorky po havárii řešit pojišťovnu do 3 měsíců a servis můžeš vyměnit pokud nejsi spokojený
-
25.5.2022 od udinar
Asi bych se zkusil obrátit na úřad pro ochranu spotřebitele, oni mají takové věci rádi
-
25.5.2022 od X-tra-X
Ahoj, několik let jsem vyřizoval škodní události pro různé pojišťovny a i kdyby existovala nějaká lhůta, která se musí dodržet (obecně jsou to 3 měsíce, jak psal kolega výše), tak pokud ti servis řekne, že nejsou dostupné díly, tak to je argument, skrz který nejsou schopni termín dodržet, tím pádem je to tak, že dokud nebudou dostupné díly, nemůžou to opravit a ty na ně nijak nemůžeš, i kdyby to trvalo 5 let...
Je teď otázka, jestli se opravdu čeká jen na díly, nebo to není dořešený skrz pojišťovnu. Nezbývá ti nic jinýho, pokud chceš, aby se to pohlo, tak se do toho vložit sám a začít je uhánět... -
5.6.2022 od stemar-cz
Nejsem právník ale čistě citem - to že nemůžu své vozidlo normálně používat, to je taky škoda, způsobená tou havárií.
Otevřel bych s pojišťovnou otázku zapůjčení náhradního vozidla na dobu opravy.