-
31.8.2022 od VědecOldSchollů
Čau Hoši, koupil jsem xtéčko a když jsem ho byl jednou projet tak mi při jízdě na pětku začalo jakoby něco se dřít. Jako když brzdí synchron u auta.Nemůže být nějakej hotovej řetěz v převodovce že při vyšších otáčkách vystupove hřídele by odstřeďoval a tím pádem drhnul.Polozil jsem tento dotaz z důvodu kdyby se už někomu něco takovéhle stalo že by mi mohl poradit kde je problém abych nemusel půlit celej motor. Za každý info děkuji
-
31.8.2022 od combust
Převodovka u xt125r normálně nemá žádný "řetězy", takže pokud se ti do převodovky nějakej dostal, tak to stejnak budeš muset rozpůlit protože to bude namaděru.
Normálně vypadá takhle
Doplněno:
Vůbec jsem si neuvědomil že to žádnej řetěz nemá stejně jak většina novějších převodovek.Uplne jsem si totiž představil celou převodovku z fichtlu
2.9.2022 od VědecOldSchollů
Ok dobře děkuju a jdu na to Zatím cs
1.9.2022 od VědecOldSchollů
-
1.9.2022 od ja1
Napřed zkontroluj řetěz a rozety, čím rychleji jedeš, tím víc řetěz hučí, je jasné že to začíná hucet od nejvyššího kvaltu
Doplněno:
Když myslíš, ono je rozdíl když řetěz a rozety nejsou v tahu
2.9.2022 od ja1
Ok. Ale zkusil jsem jet asi 80 na neutrál a nedělalo to. Takže podle mě z řetězem a kolečky nic není.
2.9.2022 od VědecOldSchollů
Taky ložiska v kolech, kyvce, u tlumičů. Jak říkáš, zdá se mu to na pětku, ale možná je to vysokou rychlostí a většími pohyby všeho.
1.9.2022 od Pedl
-
2.9.2022 od valentinow123
Nez to zacnes uplne rozhazovat, tak bych jeste vypustil olej do nejake ciste nadoby a prefiltrovat pres nejaky ubrousek, jestli tam uvidis nejaky binec nebokovove spony,ktere mohou napovedet, co se vlastne deje. Podle me tam nic takoveho nebude, ale nikdy nevis. Krom lozisek by to mohly byt spatne vule mezi koly, ktere jsou mozna spatne proto, ze radici kolo petky je ozvykane a jak se dostanedo zaberu, tak zacne chroustat. Budes asi muset vymenit obe dve kola a podivat se,jak jsou na tom vule... dost neprijemna vec.