-
28.2.2023 od zotrac
Dobrý den hledal sem po internetu ale nenašel sem muj připad mám pitbike 125ccm a nechce jít do otáček nevim jestli je to zlou směsí (karbec je zcela nový) kdež přidám plyn na vypnutem sytiči tak tam trochu něco klepe a kduž vypnu sytič a přidám tak klepe jeste více sem z toho na nervy svicku jsem měnil a skoušel i se vzduchovým filtrem dolů a šel odtud vzduch to je asi vše
Doplněno:
Ventilove vule sem nastavil a karbec je nový s akceleracni pumpickou a máte pravdu nastavovani je za trest ale kdyby to byla fajfka nebo elektrina by to nestrilelo ze sani nebo?
23.3.2023 od zotrac
-
1.3.2023 od Slávek-TDM
Ladit čínskej karburátor je za trest a skoro nikdy se to nepovede dokonale. Navíc to vynechávání může být mrak jiných věcí - vůle ventilů, vadná zapalovací cívka, kabel, fajfka nebo jednotka.
Začal bych kontrolou ventilový vůle a pak třeba trochu zvýšit hladinu v karburátoru nebo laborovat s velikostí hlavní trysky. Akcelerační pumpičku předpokládám nemá. Zkus na karbci najít nějaké číslo nebo označení a hledat, jestli už se tím někdo s větším nebo menším úspěchem nezabýval. Víc toho nevymyslíš.Doplněno:
Ventilove vule sem nastavil a karbec je nový s akceleracni pumpickou a máte pravdu nastavovani je za trest ale kdyby to byla fajfka nebo elektrina by to nestrilelo ze sani nebo?
23.3.2023 od zotrac
Dám to i sem, našel jsem krásnej (dlouhej návod ) a jedno video, které může pomoci:
https://www.vintageb...d-jetting-guide.html
7.3.2023 od Slávek-TDM
-
1.3.2023 od PeťanBé
Zkontroluj ventilové vůle jak píše Slávek. Na pár pitbikách (Stomp) jsem karburátory ladil a fakt můžu potvrdit Slávkova slova, že je to za trest. Jestli tam máš Molkt 26, tak ho rovnou zahoď do kopřiv, s ním se to prostě naladit nedá. Ladil jsem pak ještě nějaký čínský kopie Mikuni PZ30, VM26 nebo jak to bylo a tam jsem se taky neskutečně natrápil, ale dokázal jsem to už naladit. Stejně to ale byla pakárna. Milionkrát vyndanej karburátor...