-
27.5.2023 od Jurrry
Ahoj lidi, potřeboval bych poradit. Normalne nastartuju a motor bezi uplne v pohode. Vytocim 1, vytocim 2, vytocim 3, a zavru plyn a motor mi chcipne a uz nejde natartovat, pouze na sytic chytne. A kdyz to poradne vytocim naprazdno, tak se to znovu udrzi na volnobehu bez sitice. Dalsi zajimavost je, kdyz naklopim motorku na levou stranu, mam 3000 volnobezne otacky, kdyz ji naklopim na pravou stranu, spadne to na 1500 a to to NEdrzim za rukojet plynu. Zkontroloval jsem sitka v kohoutku nedrze i funkcnost kohoutku a rozebral a vycistil kompetne oba karburatory - ta mensi tryska byla uplne ucpana. No nevim na co kouknout dal, uz me nic nenapada... predem diky za jakykoli podnet.
Doplněno:
Všem moc děkuju za pomoc a podněty, 3x jsem rozebral karburatory a postupně zkontroloval úplně všechno co šlo podle manualu a už to lítá. Díky.
1.6.2023 od Jurrry
28.5.2023 od Jurrry
-
28.5.2023 od Jirkahu71
máš kohout na ON, RES, nebo PRI?
kolik paliva ti přitéká z nádrže? (není přicpané sítko, nebo kohout?)
nemáš skříplou hadičku odvětrání plovákových komor?
jak jsou na tom hladiny v karburátorech?(při tom naklánění i normálně svisle)Doplněno:
Kohout at dam do jakekoli polohy, cjova se to stejne. Mel jsem ho venku z nadrze a sitka baly cista a s kamosem jsme zkouseli funkcnost ventilu - jeden sal do podtlaku a druhy foukal do privodu benzinu. Funguje paradne. Palivovy filtr tam nejaky mantak prede mnou dal naopak - sipkou k nadrzi - no ale dosud to jezdilo (14 dni co jsem to koupil) a profouknout jde normalne z obou stran, tak nevim na co ma dany smer prutoku, kdyz nema zpetny ventilek.... skripnutou hadicku zkouknu jeste jestli nahodou a ty hladiny v karbcich to me nenapadlo, to vyzkousim... diky.
28.5.2023 od Jurrry
Kohout at dam do jakekoli polohy, cjova se to stejne. Mel jsem ho venku z nadrze a sitka baly cista a s kamosem jsme zkouseli funkcnost ventilu - jeden sal do podtlaku a druhy foukal do privodu benzinu. Funguje paradne. Palivovy filtr tam nejaky mantak prede mnou dal naopak - sipkou k nadrzi - no ale dosud to jezdilo (14 dni co jsem to koupil) a profouknout jde normalne z obou stran, tak nevim na co ma dany smer prutoku, kdyz nema zpetny ventilek.... skripnutou hadicku zkouknu jeste jestli nahodou a ty hladiny v karbcich to me nenapadlo, to vyzkousim... diky.
28.5.2023 od Jurrry
-
29.5.2023 od Slávek-TDM
Občas bývá ještě na vstupu do karburátorů sítko. Jednou jsem ho viděl tak zajetelený, že skrz něj teklo málo benzínu a tím pádem při plným otevření plynu nestačil dotékat benzín. Ale u KLE jsem karby venku nikdy neměl, takže nevím, jestli tam je taky.
Zkus nasadit hadičku na petlahev s trochou benzínu přímo na přívod do karburátorů (ale bacha, aby z tebe nebyl plameňák), abys vyloučil všechno co jde.Doplněno:
No je to tak, celkem jsem je rozebral 3x a nastavil a zkontroloval podle manualu vsechno co slo a uz to lítá...
1.6.2023 od Jurrry
KLE má standartně sítko jenom na ventilu uvnitř nádrže. Ventil ovládaný podtlakem. Keihin CVK34 je celkem jednoduchý rovnotlaký karburátor, když je všechno čisté, průchozí dobře poskládané a seřízené, tak nemůže být problém
29.5.2023 od Jirkahu71
-
30.5.2023 od strejda
Měl jsem kdysi na klekánici podobný problém. Nechal jsem si vyčistit karburátory ultrazvukem a seřídit a potom to jelo jako když to bylo nový. Po zimě se karburátory zalepí tou srajdou, co prodávají u pump a je vymalováno. Na podzim natankuj vervu 100, ta tak karburátory nezanáší.