-
1.12.2023 od Fanda1976
Zdravím všechny.
Je nutné u motorů s karburátorem řešit přechod na benzin E10?
Pokud ano, co tedy udělat.
Děkuji za rady.
Fanda.
-
1.12.2023 od ja1
Není, jen přes zimu v době par měsíční odstávky degraduje, proto je lepší mít v nadrzi lepší benzín, buď 98,nebo vervu 100
Doplněno:
Ethanol jistě nepůsobí dobře na těsnění v karburátoru a hadičky, to prostě postupem času poznáš, že se to sere, že to přestává těsnit. Ale stejně bys měl dělat repas karbošů tak jednou za deset let. Hádám, že jak mnozí tam máš ještě origo materiál a naivně doufáš, že to vydrží 50 let netknuté.
2.12.2023 od Pedl
Pokud tam máš hadice na benzín a ne nějaké na vodu co někdo vyměnil, pak v pohodě, jestli chceš mít jistotu, můžeš zavřít kohout na nadrzi, hadici odpojit a vypustit karburátory
1.12.2023 od ja1
Takže ani benzinové hadice ani těsnění na karburátoru by se to nemělo dotknout?
PS děkuji za přechozí odpověď.
F.1.12.2023 od Fanda1976
Takže ani benzinové hadice ani těsnění na karburátoru by se to nemělo dotknout?
PS děkuji za přechozí odpověď.
F.1.12.2023 od Fanda1976
Degraduje e5 pac obsahuje líh a ten váze vlhkost a vodu, e 10 přes zimu úplně v pohodě a až začneš jezdit ,klidně můžeš zpět na e5,
1.12.2023 od ja1
-
1.12.2023 od Rooks
e 10 přes zimu úplně v pohodě a až začneš jezdit ,klidně můžeš zpět na e5.
To je ale blábol ... E10 předpokládáš ETBE, E10 biolíh je ale jiná písnička. Narovinu, je to na hovno, za mě od nového roku asi N98 eurooil, který bude ve verzi E5. Měl jsem problém s Vervou E10, kdy motorka špatně chytá.Doplněno:
Souhlasím, ale takový dotaz tu není
1.12.2023 od ja1
-
2.12.2023 od Dacann
Neřešil bych, pokud nenecháš motorku dýl jak dva měsíce stát. Jinak stejně pro delší odstávku je nejlepší napustit plnou nádrž, pokud nemáš plastovou, tý je to jedno a vypustit karburátory, pokud nejsou vstřiky. Jinak No Problém