-
5.4.2024 od radekigi
Zdravím všechny, mám dotaz. I pozahřátí motoru zůstávají vysoké volnoběžné otáčky. Stalo se to po zimě. Mám podezření na zaseklý sytič. Když šteluju otáčky tím kolečkem pod nádrží tak nereaguje až při otočení na max se ještě trochu zvýší, takže mi to sedí na ten sytič. Nevíte prosím jak ten sytič funguje? Jedtli nejde něco vyčistit rozhýbat nebo je je to vše elektronický? Dekuju za rady.
-
5.4.2024 od JiriBN
U ohrateho motoru by ti sytic a tím bohatá směs otáčky snižoval až by motorka chcipla (uchvátila se).
Vysoké otáčky u ohrateho motoru může způsobovat z nějakého důvodu nedovirajici škrtící klapka, proto zkoukni zda doseda na dorazovi šroubek a pokud na něj nevidíš tak u chcipleho motoru pootoc plynem a rychle pusť a musíš slyšet cvaknuti, jak doraz klapky dosedne na dorazovy šroubek.
Další možností je prisavani falešného vzduchu přes netresnici sací prirubu nebo prirubu u airboxu.Doplněno:
Uchlastala se (automatická oprava textu)
5.4.2024 od JiriBN
-
6.4.2024 od Hydropes
Nebo může být přirezlý/roztřepený lanko plynu a drhne...
Popř. někde šprajclý po cestě...