-
14.6.2024 od Kral111
Zdarec, chtěl bych poradit, na co si dát pozor při koupi, jaké jsou časté závady, jestli jsou a kolik vydrží motor a co říkáte na nájezd 100 tisíc km u tohoto stroje? všem díky
-
16.6.2024 od .Eddie.
Motor klidně udělá přes půl míče jak nic, kde se pořád mají brát ty 15-20 let staré motorky s 20 tisíci
já na motorce když měla kolem 100 tisíc dělal ložiska kol a preventivně nechal repasovat tlumič a vidlici (99% jezdím ve dvou a naložený) jinak světe div se běžný servis podle intervalu a jezdí se dal
-
27.6.2024 od rawenous
Motor boxer od BMW s nájezdem 100.tis/Km je v podstatě stále v záběhu, při správné údržbě odejde dřív kardan
Vlastním stále toto moto od BMW, není to žádný trhač asfaltu se svým výkonem motoru a váhou, nicméně pro pohodlné cestování na delší trasy plně dostačující. Při koupi se všeobecně zaměř na dobře fungující a řadící převodovku bez pazvuků, taktéž motor by měl mít tichý a pravidelný chod. Zásadně při koupi vyzkoušej i motor za studena a jeho plynulý přechod do zahřátého stavu. Zespoda motoru dost napoví případné úniky oleje netěsnosti. Při nájezdu moto 100.tis/Km mrkni také před koupí na těsnost o-kroužků a vůlí předních tlumičů. Moto by nemělo při jízdě nikam táhnout ke straně, nikde by nic při jízdě nemělo mlátit...Pokud kupuješ BMW s motorem typu boxer poprvé, připrav se na trošku odlišnou jízdu a manipulaci při pomalé jízdě, nízko položené těžiště moto a válce motoru trčící do stran, mají snahu moto jakoby zavírat k zemi. Takže s náklony při pomalejší jízdě a ve městě opravdu opatrně
. Také boční stojánek je velmi specifický, pokud ho dobře nevysuneš a nezkontroluješ jeho dobrou pozici v dorazu nohou, bude se moto poroučet k zemi...Přeji dobrý kup, těchto strojů už moc k vidění není, vyrobeno kdysi jen 5200 kusů. Většina dílů pasuje i z legendárního modelu BMW R 1200 C, vlastně byla přidána jen kapotáž a kufry na model C a vznikl model CL.